Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير ورزش وجوانان گفت: سرخابي‌ها اکنون در بهترين شرايط ساختاري قرار گرفته اند و براي اولين بار بصورت همزمان به مرحله يک چهارم رسيده اند به سمت درآمدزايي بيشتر هم حرکت خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش وجوانان، سلطاني فر در جمع اعضاي کميسيون رسانه کميته ملي المپيک گفت : براي پرسپوليس و استقلال اقدامات خوب ساختاري صورت گرفته است به طوريکه در زمينه تامين منابع مالي مشکلي به طور قطعي تا دو سال آينده وجود ندارد و با وجود پرداخت بدهي ها قطعا اين روند به شکل بهتري ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: اين نويد را به هواداران استقلال و پرسپوليس بدهم بالاي هشتاد درصد بدهي هاي اين دو تيم تعيين تکليف شده است و با کمک وزير اقتصاد و رييس امور مالياتي تلاش مي کنيم دهها ميليون تومان جرايم مالياتي حداقل 15 سال اخير را که بر اثر سو مديريت گذشته براي استقلال و پرسپوليس بر جاي مانده ، ساماندهي کنيم و هزينه اي از اين بابت بر گردن اين دو تيم نماند. 
سلطاني‌فر ادامه داد: روزي که وزير شدم با بدهي و جرايم مالياتي 100 و 70 ميلياردي دو تيم روبرو شدم و کلي هم بدهي به اشخاص حقيقي و حقوقي و امروز خوشبختانه با تلاش مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس توانسته ايم به ترتيب 18 و 15 ميليارد تومان از بدهي اشخاص حقيقي را سال گذشته پرداخت کنيم و خوشبختانه بالاي هشتاد درصد ‌بدهي هاي ثابت شده دو تيم در کميته تعيين وضعيت و کنفدراسيون فوتبال آسيا پرداخت شده است.
وزير ورزش و جوانان در مورد برخي خبرها مبني بر بدهي کلان دوباشگاه در رسانه ها از سوي برخي اشخاص گفت: متاسفانه بدون مدرک مستند کساني بر اساس فقط ادعا اعداد و مطالبي را مطرح مي کنند که صحيح نيست و آرامش هواداران و ورزش کشور را برهم مي زنند ما براي تعيين بدهي ها به کميته تعيين وضعيت فدراسيون فوتبال و کنفدراسيون اسيا نگاه مي کنيم و ادعاي افراد بدون سند و تاييد اين مراجع اعتباري ندارد و الان نگراني براي پرداخت بدهي هاي مستند افراد نداريم و هر دو باشگاه در اين مورد بسيار خوب و روشن عمل مي کنند 
سلطاني‌فر ادامه داد: با توجه به برنامه ريزي هايي که براي سرخابي هاي تهران صورت گرفته ، اين دو باشگاه اکنون در بهترين شرايط ساختاري قرار گرفته اند و براي اولين بار بصورت همزمان به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا رسيده اند در ليگ برتر حداقل در سه فصل گذشته در رده هاي اول تا سوم هستند و به سمت درآمدزايي بيشتر هم حرکت خواهند کرد.
وزير ورزش و جوانان ايجاد ساز و کار براي درآمد زايي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را در طول تاريخ آنها بي سابقه بوده و خيال ما براي تامين نيازهاي مالي آنها از محل حاميان مالي تا سه سال آينده راحت است. 
وي در بخشي از سخنانش به پرونده هاي قضايي وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در بدو ورود ش به اين وزارتخانه با آن مواجه بود و درادامه از همراهي رييس قوه قضاييه ،دادستان،رييس دادگستري تهران،دادستان تهران و معاونانش که با حمايت هاي خود چند صد ميليارد تومان از بدهي ها را حل و فصل کرديم تقدير کرد.
وزير ورزش و جوانان با تقدير از اصحاب رسانه بدليل همراهي با جامعه ورزش ابراز اميدواري کرد که همچنان عرصه ورزش محلي براي تجلي توانمندي هاي جوانان ايراني شود تا موجبات رضايتمندي و شور و شعف آنها فراهم شود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، حتما فوتبال ایران هم مثل خیلی از کشورهای دیگر دنیا مبتلا به درجاتی از انحراف و کجروی هست، با این حال بعضی حرف‌ها را در مورد آن هرگز نمی‌توان باور کرد. به‌عنوان نمونه یکی از عجیب‌ترین شایعاتی که در این فضا ساخته می‌شود، مربوط به کم‌کاری تعمدی مربیان پرسپولیسی و استقلالی در مقابل سرخابی‌هاست. حقیقتا نمی‌دانیم چه در سر این دوستان می‌گذرد که مثلا فکر می‌کنند مهدی تارتار چون زمانی در پرسپولیس توپ می‌زده، حالا مقابل این تیم راه می‌دهد! طوری شده که بنده‌خدا خودش به حرف آمد و بعد از شکست ملوان آن هم با یک گل آفساید گفت: «خود استقلال ۶‌سال است پرسپولیس را نمی‌برد، از من چه توقعی دارید؟» این تازه در حالی است که او لیگ سیزدهم با گسترش‌فولاد پرسپولیس علی دایی را برد و مانع از قهرمانی سرخپوشان شد.

اصلا اخلاق حرفه‌ای و قواعد بازی جوانمردانه به کنار؛ پرسش اینجاست که حتی اگر یک مربی بخواهد به تیم سابقش راه بدهد باید چه کند؟ مثلا به ۲۰‌بازیکن تیمش بگوید شل بگیرید؟ به همین راحتی؟ آنها هم قبول می‌کنند و بعدا هیچ‌کدام‌شان هیچ‌وقت این راز را افشا نمی‌کنند؟ چنین چیزی ممکن است؟ از همه اینها که بگذریم از نظر شغلی هیچ‌چیز برای چنین مربیانی بهتر از آن نیست که در مسابقات مهم پخش زنده برابر پرسپولیس و استقلال بدرخشند. یحیی گل‌محمدی نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم پرسپولیس کالدرون را برد که در نیم‌فصل دوم توانست جای او را بگیرد، وگرنه هواداران یک مربی مفلوک بازنده را چطور قبول می‌کنند؟ همین داستان در مورد مربیان استقلالی مثل محمود فکری، علیرضا منصوریان و رضا عنایتی هم وجود داشته است. دست بردارید از این داستان‌سرایی‌ها لطفا!

کد خبر 844815 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند