Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر وزیر ورزش در باره شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این نوید را به هواداران دو تیم می‌دهم که بالای هشتاد درصد بدهی های آنها تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: روزی که وزیر شدم با بدهی و جرایم مالیاتی ۱۰۰ و ۷۰ میلیاردی دو تیم روبرو شدم و در ۱۵ سال گذشته کسی بدنبال تعیین تکلیف مالیات این دو تیم نرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه برای پرسپولیس و استقلال اقدامات ساختاری  خوبی صورت گرفته است، اظهارداشت : این دو باشگاه که اکنون در بهترین شرایط ساختاری قرار گرفته اند و برای اولین بار بصورت همزمان به مرحله یک چهارم رسیده اند به سمت درآمدزایی بیشتر هم حرکت خواهند کرد.

سلطانی فر در جمع اعضای کمیسیون رسانه کمیته  ملی المپیک گفت: برای پرسپولیس و استقلال اقدامات خوب ساختاری صورت گرفته است به طوریکه  در زمینه تامین منابع مالی مشکلی به طور قطعی تا دو سال آینده وجود ندارد و با وجود پرداخت بدهی ها قطعا این روند به شکل بهتری ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این نوید را به هواداران استقلال و پرسپولیس می دهم که بالای هشتاد درصد بدهی های این دو تیم تعیین تکلیف شده است و با کمک وزیر اقتصاد و رییس امور مالیاتی تلاش می‌کنیم دهها میلیون تومان جرایم مالیاتی حداقل ۱۵ سال اخیر را که بر اثر سو مدیریت گذشته برای استقلال و پرسپولیس بر جای مانده ، ساماندهی کنیم و هزینه ای از این بابت بر گردن این دو تیم نماند. 

دکتر سلطانی فر گفت: روزی که وزیر شدم با بدهی و جرایم مالیاتی ۱۰۰ و ۷۰ میلیاردی دو تیم روبرو شدم و کلی هم بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی و امروز خوشبختانه با تلاش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توانسته‌ایم به ترتیب ۱۸ و ۱۵ میلیارد تومان از بدهی اشخاص حقیقی را سال گذشته پرداخت کنیم  و خوشبختانه بالای هشتاد درصد ‌بدهی‌های ثابت شده دو تیم در کمیته تعیین وضعیت و کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شده است.

سلطانی‌فر در باره برخی خبرها مبنی بر بدهی کلان دوباشگاه در رسانه‌ها از سوی برخی اشخاص گفت: متاسفانه بدون مدرک مستند کسانی بر اساس فقط ادعا اعداد و مطالبی را مطرح می کنند که صحیح نیست و آرامش هواداران و ورزش کشور را برهم می‌زنند ما برای تعیین بدهی‌ها به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا نگاه می‌کنیم و ادعای افراد بدون سند و تایید این مراجع اعتباری ندارد و الان نگرانی برای پرداخت بدهی های مستند افراد نداریم و هر دو باشگاه در این مورد بسیار خوب و روشن عمل می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که برای سرخابی های تهران صورت گرفته، این دو باشگاه اکنون در بهترین شرایط ساختاری قرار گرفته‌اند و برای اولین بار بصورت همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند در لیگ برتر حداقل در سه فصل گذشته در رده‌های اول تا سوم هستند و به سمت درآمدزایی بیشتر هم حرکت خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد ساز و کار برای درآمد زایی دو باشگاه اسنقلال و پرسپولیس را در طول تاریخ آنها بی سابقه بوده و خیال ما برای تامین نیازهای مالی آنها از محل حامیان مالی تا سه سال آینده راحت است. 

سلطانی فر در بخشی از سخنانش به پرونده های قضایی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در بدو ورودش به این وزارتخانه با آن مواجه بود و درادامه  از همراهی رییس قوه قضاییه، دادستان، رییس دادگستری تهران، دادستان تهران و معاونانش که با حمایت های خود چند صد میلیارد تومان از بدهی ها را حل و فصل کردیم تقدیر کرد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از اصحاب رسانه بدلیل همراهی با جامعه ورزش ابراز امیدواری کرد که همچنان عرصه ورزش محلی برای تجلی توانمندی‌های جوانان ایرانی شود تا موجبات رضایتمندی و شور و شعف آنها فراهم شود.

کد خبر 4373752

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز کشتی آزاد بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی فرنگی بازی های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال فولاد خوزستان وینفرد شفر فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!