Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:10:18 GMT

سمن ها دربازآفرینی پایدارشهری مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۷۸۰۷

سمن ها دربازآفرینی پایدارشهری مشارکت کنند

بجنورد- ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه ستادهای بازآفرینی پایدارشهری استان باید دفاتر تسهیل گری را براساس مصوبه ملی ایجاد کنند گفت: سمن های مرتبط دراین حوزه می توانند در این امر مداخله و مشارکت کنند.

به گزارش ایرنامحمود ثمینی روز دوشنبه در همایش سازمان های مردم نهاد خراسان شمالی در شهرستان اسفراین با تاکید برنقش موثر تشکل های مردمی در جامعه اظهار داشت: نقش این تشکل ها در بحث مبارزه با مواد مخدر و مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی باید در2 سال آینده استان عاری ازاعتیاد درکشورباشد سمن ها می توانند برای ورود به مباحث مطالعاتی این موضوع فعال شوند و با مراجعه به دبیرخانه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدراستان در این امر مشارکت کنند.
ثمینی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد با مداخله گری قانونمندانه تسهیل گر خدمات دولت به مردم هستند گفت: فهم مشترکی باید میان سمن هاو دولت ایجاد شود و این دو نسبت به مسئولیت ها ی خود نسبت به هم آگاه بوده و تعامل دوسویه داشته باشند.
وی با اشاره به گلایه ها ازروند طولانی ثبت سمن هاافزود: فرایند ثبت سمن باید کوتاه تر باشد تا این امر سبب پشیمانی متقاضیان برای تشکیل سازمان های مردم نهاد نشود .
همایش سازمان های مردم نهاد خراسان شمالی با رویکرد کارآفرنی به مدت یک روز در روستای گردشگری رویین اسفراین برگزار شد .
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد.
7189 / 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سازمان هاي مردم نهاد مشاركت خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی

پیکر استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بجنورد  ، پیکر مرحوم استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

در این مراسم که در محل سالن گلشن مرکز استان و با حضور هنرمندانی از خراسان شمالی و سایر استان‌ها برگزار شد، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد کشور به خانواده و جامعه هنری استان نیز قرائت شد.

پیکر هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار خراسان شمالی، عیسی قلی‌پور در قطعه هنرمندان و نام‌آوران مرکز استان به خاک سپرده شد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند