Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@19:03:00 GMT

تیپ نامتعارف بازیگر زن در یک مراسم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۸۱۱۶

تیپ خاص و نامتعارف اندیشه فولادوند در یک مراسم را مشاهده می کنید.

سرویس عکس و فیلم فردا: تیپ خاص و نامتعارف اندیشه فولادوند در یک مراسم را مشاهده می کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: اندیشه فولادوند بازیگر سینما عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری

مسئول دفتر نمایندگی عقیدتی سیاسی سپاه ساری گفت: هفته عقیدتی سیاسی، فرصت مناسبی برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری است و با ۱۵ برنامه به استقبال این هفته در سپاه و بسیج می‌رویم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ساری حجت الاسلام یوسف نژاد؛  هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه های اسلامی سرآمد بود، به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و‌ جهاد علمی بود و در طول عمر خود با کجروی‌ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت. همچنین در اسلام شناسى و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

وی افزود: سپاه ساری برگزاری بیش از 15 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان را در دستور کار دارد.

یوسف نژاد گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری و‌ جهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهداء، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواختن زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری مهمترین برنامه ها در این هفته است.

این مسئول شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از 70 عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • فیلم/مشاهده پلنگ در دماوند
  • مشاهده پلنگ در دماوند
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها