Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس پلیس فرودگاه یزد گفت: سروان محمدحسین کارگر از ماموران این فرودگاه هنگام انجام وظیفه و کنترل مسافران پروازهای داخلی ، یک کیف دستی حاوی 9 فقره چک به ارزش چهار میلیارد و 950 میلیون ریال کشف و به صاحبش تحویل داد.

به گزارش عصر روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد رمرودی افزود: کیف علاوه بر چک ها، حاوی کارت شناسایی و سایر مدارک هویتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از وظیفه شناسی این مامور درستکار یزدی قدردانی و حفظ امانت مسافران و تامین رفاه و آسایش آنها را جزو برنامه های مهم پلیس ذکر کرد .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چك مامور يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد