Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@06:41:14 GMT

خطر از بیخ گوش وزیر ورزش گذاشت!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۸۱۴۶

خطر از بیخ گوش وزیر ورزش گذاشت!

قسمتی از جایگاه ویژه مخصوص مسئولان دعوت شده به مراسم رونمایی از ثبت جهانی چوگان به نام ایران فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، مراسم رونمایی از سند ثبت جهانی چوگان به نام ایران در یونسکو از دقایقی پیش در مجموعه  چوگان قصر فیروزه تهران آغاز شد.

در حالی که مسئولان دعوت شده به این مراسم در جایگاه ویژه حضور داشتند قسمتی از سازه جایگاه ویژه فرو ریخت و افرادی که در آن قسمت و روی صندلی نشسته بودند سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از جمله افرادی بودند که بر اثر این اتفاق محل نشستن آن‌ها در این مراسم فرو ریخت اما خوشبختانه هیچ  اتفاقی برای افراد حاضر رخ نداد اما این اتفاق برای دقایقی مراسم را تحت‌الشعاع خود قرار داد و تعداد زیادی از عکاسان که در مراسم حضور داشتند اقدام به گرفتن عکس از محل سقوط جایگاه کردند.

وزیر ورزش و جوانان نیز که در قسمت دیگر از جایگاه حضور داشت، به همراه دیگر مسئولان به پایین آمدند و با نشستن بر روی صندلی نظاره‌گر این  مراسم شدند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون چوگان معاون وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مراسم نمادین هفته سلامت که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: ترکیب سلامت با ورزش یک فرهنگ مکمل است و در ابتدا باید ورزش و تندرستی را داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ادامه داد: در مدارس از مراسم آغازین صبحگاه تا مراسم‌ها دانش آموزان را باید به سمت ورزش سوق دهیم تا سلامت در جامعه ارتقا پیدا کند، همچنین دانش‌آموزان باید تغذیه سالم داشته باشند.

وی افزود: در آموزش و پرورش یک سند بالادستی از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد که ۶ ساحت دارد و یکی از این ساحت‌ها تربیت زیستی بدنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • تصمیم وزیر ورزش درباره موی تای هنرمندانه بود