Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:35:03 GMT

کوتینیو: امسال سه گانه را می خواهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۸۲۱۲

کوتینیو: امسال سه گانه را می خواهیم

بارسلونا شب گذشته با غلبه بر سویا فاتح سوپرکاپ اسپانیا شد و کوتینیو هم دقایقی در نیمه دوم به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو که به دلیل همراهی با تیم ملی برزیل در جام جهانی، کمی دیرتر به تمرینات بارسا اضافه شده، در نیمه دوم، نمایش قابل قبولی داشت هرچند هنوز از روزهای اوج خود فاصله دارد.

 

 

 

 

او در پایان بازی که با برتری 2-1 بلوگرانا همراه بود، به بارسا تی وی گفت:« اخیرا به تمرینات اضافه شده ام ولی حضور در این بازی برای من مهم بود و باعث شد در شرایط مسابقه قرار بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سختی در حال تلاشیم تا زمانی که لیگ شروع می شود کاملا آماده باشیم. فتح سوپرجام اهمیت زیادی داشت و می خواستیم فصل را با جام شروع کنیم. از این بابت بسیار خوشحالم.

هدف ما امسال کسب سه گانه است و برای فتح همه جام ها خواهیم جنگید.»

 

 

فیلیپ کوتینیو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک