Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@20:15:00 GMT

انتقام فامیلی از پسر آزارگر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۸۴۷۱

انتقام فامیلی از پسر آزارگر

پسر دایی غیرتی برای انتقام گرفتن از عاملان آزار و اذیت دختر عمه اش، مرد آزارگر را به خانه اش کشاند و مورد شکنجه قرار داد.

ایران آنلاین /هفته گذشته مرد جوانی با حضور در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران اعلام کرد که به قصد قیمت‌گذاری یک خانه با چند نفر قرار ملاقات گذاشته اما در هنگام قرار با ضربات چاقو مجروح شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد درباره جزئیات این حادثه به علی وسیله‌ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا گفت: من بنگاه املاک در شرق تهران دارم، یک روز مرد جوانی با من تماس گرفت و گفت یک آپارتمان برای فروش دارد و از من خواست که برای قیمت‌گذاری و فروش ملک به آنجا بروم، من نیز پذیرفتم اما زمانیکه وارد خانه شدم توسط مرد جوانی به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و او مرا با ضربات چاقو مورد هدف قرار داد، در آن خانه دو زن و دو مرد حضور داشتند اما توسط همان کسی که با من قرار گذاشته بود مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

پس از اظهارات شاکی، تیمی از مأموران آگاهی برای بازداشت متهم دست به کار شده و وی را بازداشت کردند.

شاهین (متهم این پرونده ) پس از انتقال به دادسرا ادعای شاکی را رد کرد و گفت: شاکی با دخترعمه‌ام، دوست و از وی خوستگاری کرده بود؛ چند روز قبل از حادثه، دخترعمه‌ام با حالتی مضطرب و پریشان در تماس با من تقاضای کمک کرد، به سرعت نزد وی رفتم که دخترعمه‌ام گفت توسط سهراب (شاکی) و دوستش مورد اذیت و آزار قرار گرفته است، دخترعمه‌ام گفت سهراب با وی تماس گرفته و گفته برای صحبت با هم قرار ملاقات بگذراند اما در نهایت سهراب دخترعمه‌ام را به منزل دوستش برده و در آنجا او را مورد اذیت و آزار قرار داده بودند که به خاطر همین اتفاق شکایت نیز کردیم.

وی افزود: حال دخترعمه‌ام خیلی بد بود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم سهراب را به منزلمان بکشانیم و او را ادب کنیم، من نیز با سهراب تماس گرفته و او را به بهانه خرید خانه به منزل کشاندم و در آنجا او را کتک زدیم.

سهراب نیز در اظهاراتش به بازپرس ادعای اذیت و آزار دختر جوان را رد کرد و گفت: من دختر جوان را مورد اذیت و آزار قرار ندادم و دوستم مرتکب این کار شده است.

سهراب و شاهین پس از این اظهارات با دستور علی وسیله‌ایردموسی بازداشت شدند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • انتقام از شوروی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک