Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان به مناسبت 22 مرداد سالروز تشکیل سازمان بیمه سلامت در کشور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این مطالبات سه ماهه نخست دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود بوده که به صورت علی الحساب پرداخت شده است. رضا ممتحن افزود: مطالبات داروخانه ها تا ماه بهمن 96 و نیز و فروردین 97 و مطالبات پاراکلینیک ها هم تا بهمن 96 پرداخت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان با بیان اینکه 243 هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند گفت: این جمعیت در قالب چهار صندوق شامل روستاییان و عشایر ، کارکنان دولت، بیمه همگانی سلامت و سایر اقشار همه خدمات بیمه ای را دریافت میکنند.
ممتحن گفت : علاوه بر این چهار هزار و 200 نفر از اتباع خارجی مستقر در استان هم در قالب صندوق اتباع از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.
مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان تعداد بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت در استان را هم 443 نفر اعلام کرد.
وی گفت: اداره کل بیمه سلامت پارسال 188 میلیارد تومان برای ارائه خدمات درمانی هزینه کرده است .  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان شاهرود بیمه سلامت داروخانه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این اطلاعیه آمده است: این خادم وارسته پس از سال‌ها مجاهدت، زندگی پر برکت خود را با اخلاص در خدمت به علم و دانش و نیازمندان و مردم و انقلاب سپری کرد و کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت.

  شادروان سید مرتضی احتشام‌فر، دانش‌آموخته پزشکی و PHD ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از فراغت از تحصیل در مسوولیت‌های متعددی نظیر رییس بیمارستان‌های قوچان و چناران، رییس مرکز بهداشت استان، معاون بهداشتی استان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و مشاور رییس دانشگاه در امور اجتماعی و دبیر کمیته خدمات سفر استان خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته است که رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی آخرین مسوولیت وی در دوران حیاتش بود.     دکتر سید مرتضی احتشام فر، از مدیران دلسوز وخدوم و خوشنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که سال‌ها فعالیت ارزنده او در جامعه دانشگاهی به ویژه در حوزه بهداشت و هم افزایی برای حضور خیرین سلامت، منشأ خدمات ماندگاری بوده است که هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.   خدمت رسانی امور درمانی به زائران اربعین حسینی و زائران پیاده امام رضا علیه السلام و نیز مشارکت در راه اندازی مراکز دیالیز در خراسان رضوی از دیگر خدمات دکتر سید مرتضی احتشام فر است.   دکتر احتشام‌فر در سن ۶۲ سالگی، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به علت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.    

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود