Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت گفت: با توجه به منابع محدود، فهرست کالا‌های تنظیمی برای ارز ۴۲۰۰ تومانی تهیه و مقرر شد که این ارز به کالا‌های اساسی و دارو تعلق بگیرد. بخشی از این ثبت سفارش‌ها برای نرخ ارز صورت گرفته است.

خبرگزاری فارس: محمد شریعتمداری امروز در نخستین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی ایران گفت: بعد از ابلاغ مصوبه اخیر ارزی دولت، با نامه‌های بخش خصوصی در رابطه با ماده پنج مواجه بودیم و در جلسه هیات وزیران مطرح شد تا دستورالعملی برای آن تنظیم شود که فشار‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریعتمداری اظهار داشت: با توجه به منابع محدود، فهرست کالا‌های تنظیمی برای ارز ۴۲۰۰ تومانی تهیه و مقرر شد که این ارز به کالا‌های اساسی و دارو تعلق بگیرد.
وی افزود: این امر باعث کاهش صف ثبت سفارش شد و این نشان می‌دهد که بخشی از این ثبت سفارش‌ها برای نرخ ارز صورت گرفته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: شریعتمداری وزیر صنعت ارز دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در آخرین ارزیابی‌های جهانی اتحادیه بین المللی مخابرات 6 پله ارتقا پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: قریب به 25 میلیون نفر از بسته هدیه عیدانه وزارت ارتباطات استفاده کردند.وزیر ارتباطات در بخش دیگری گفت: بخشی از لایحه حفاظت از امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است.

زارع پور همچنین تصریح کرد: تا پایان برنامه هفتم توسعه تمام کشور به شبکه فیبرنوری متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225426 برچسب‌ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دیگر خبرها

  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • صفر تا صد خرید لاستیک دولتی در ۱۴۰۳ + مدارک و شرایط دریافت
  • نصف شرکت‌ های هواپیمایی به بخش خصوصی تعلق دارد