Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته اول لیگ آزادگان، دو تیم نفت تهران و سیاه جامگان مشهد باید به مصاف هم می رفتند که به دلیل نامشخص بودن کادر مدیریتی نفت تهران، این دیدار برگزار نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه هفته اول لیگ دسته یک تیم فوتبال نفت تهران مقابل سیاه جامگان حاضر نشد تا دومین بازی این هفته نیز برگزار نشود!

در ادامه هفته اول لیگ دسته اول قرار بود تیم فوتبال نفت تهران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه دستگردی به مصاف سیاه جامگان برود که نفت تهران در این مسابقه حاضر نشد و طبق قانون بازی ۳ بر صفر به سود سیاه جامگان درج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیم فوتبال نفـت تهران در حال حاضر اصلا وجود خارجی ندارد و بعد از سقوطش از لیگ برتر به لیگ دسته یک هیچ نهاد و مدیری مالکیت این باشگاه را برعهده نگرفته است. طبق قانون اگر نفـت تهران در یک بازی دیگر از لیگ حاضر نشود این تیم به دسته سوم سقوط داده می‌شود و مسابقات لیگ دسته یک با حضور ۱۷ تیم ادامه پیدا می‌کند.

این دومین دیدار از هفته اول لیگ دسته یک است که برگزار نمی‌ شود پیش از این مسابقه بین دو تیم بادران و ماشین سازی تبریز به دلیل اینکه کارت بازی بازیکنان ماشین‌ سازی صادر نشده بود انجام نشد. پرونده آن مسابقه نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

خبرگزاری فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیاه جامگان مشهد کمیته انضباطی نفت نوین تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است