Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-19@19:48:30 GMT

تیم رویایی هفته سوم فوتبال فانتزی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۹۳۴۲

تیم رویایی هفته سوم فوتبال فانتزی

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - با پایان هفته سوم لیگ، بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در این هفته فوتبال فانتزی کسب کردند مشخص شد

به گزارش وب سایت نود، با قرار دادن این بازیکنان در کنار هم ، تیم رویایی هفته تشکیل و معلوم  شد حداکثر امتیازی که کاربران می توانستند کسب کنند چقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذکر این نکته ضروری است که طبق قوانین فوتبال فانتزی یک کاربر نمی تواند بیش از ۳ بازیکن از یک تیم در ترکیب خود قرار دهد و همچنین تیم رویایی با کمترین هزینه تشکیل شده و در شرایطی که ۲ بازیکن امتیاز برابر داشتند بازیکن با قیمت کمتر در تیم رویایی قرار گرفته است.

 

دروازه بان:وحید شیخی ویسی

دراین هفته 10 دروازه‌‍بان موفق به کلین شیت شدند ولی وحید شیخ ویسی در بین این دروازه بانان کارنامه متمایزی داشت.دروازه‌بان پیکان علاوه بر کلین‌شیت موفق به 6 مهار شد که با این تعداد مهار، 2 امتیاز به مجموع امتیازتش اضافه شد و با انتخاب به عنوان بهترین زمین مجموعا با 11 امتیاز به عنوان امتیازآورترین دروازه‌بان این هفته شد.

مدافعین: ساموئل سارفو، محمد انصاری، مرتضی منصوری، موسی کولیبالی

در هفته‌ای که گلهای کمی رد و بدل شد، مدافعین امتیازات خوبی بدست آوردند و در این بین بازیکنانی که جزو نفرات برتر بازیهای هفته بودند در تیم منتخب قرار گذفتند. ساموئل سارفو و محمد انصاری به جز کلین شیت، بهترین بازیکن بازی تیمشان بودند (9 امتیاز) و مرتضی منصوری و موسی کولیبالی دومین بازیکن برتر در بازیهای این هفته بودند(8 امتیاز) و در تیم منتخب هفته قرار گرفتند.

هافبکها:فرشید اسماعیلی،امین قاسمی‌نژاد،محسن یوسفی و حسین ابراهیمی

فرشید اسماعیلی با درخششی که در دیدار با تراکتورسازی داشت، امتیازآورترین بازیکن هفته لقب گرفت. این بازیکن با یک گل، یک پاس گل، انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین و کلین شیت 14 امتیاز بدست آورد و کاپیتان تیم هفته شد.امین قاسمی‌نژاد، محسن یوسفی و حسین ابراهیمی دیگر هافبکهایی بودند که با گلزنی و قرار گرفتن در جمع نفرات برتر در تیم منتخب جای گرفتند

مهاجمین: مرتضی تبریزی، ابراهیم صالحی

در این هفته تنها 3 مهاجم در گلزنی موفق بودند که مرتضی تبریزی و ابراهیم صالحی با انتخاب شدن به عنوان دومین بازیکن برتر زمین در تیم منتخب جای گرفتند.

60610

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: اختصاصی لیگ برتر ایران فوتبال فانتزی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده‌اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845529 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود