Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: دو هزار و ۳۵۷ فقره جهیزیه نو عروس و هدیه داماد به ارزش ۵۳ میلیارد ریال به فرزندان مددجوی کمیته امداد استان بوشهر واگذار شد. ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی بعدازظهر امروز در مراسمی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)  با بیان اینکه تامین جهیزیه مددجویان از برنامه‌های کمیته امداد است اظهار داشت: تأمین جهیزیه و پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجو یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد است که هرساله به منظور تحکیم بنیان خانواده‌ها و ترویج ازدواج آسان بین مددجویان، این کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برای فرزندان مددجو در شرف ازدواج تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی با اشاره به بسته‌های حمایتی کمیته امداد برای ازدواج دختران و پسران مددجو بیان کرد: امسال تاکنون 480 میلیون تومان در زمینه کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی حداقل سرانه خرید جهیزیه نوعروسان را سه میلیون تومان و سرانه کمک هزینه ازدواج عروس و داماد را هر کدام یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام کرد: همه نوعروسان تحت حمایتی که تاریخ عقد آنان 22 مرداد 1397، مصادف با سالروز ازدواج دختر نبی اکرم باشد، علاوه بر پرداخت قانونی جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، یک میلیون تومان هدیه دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده هزینه ثبت واقعه ازدواج در این روز برای عروس و دامادان این نهاد رایگان می‌باشد.

لطفی خاطر نشان کرد: درسال گذشته دو هزار و 357 فقره جهیزیه نو عروس و هدیه داماد به ارزش 53 میلیارد ریال به فرزندان مددجویان پرداخت شده که 29 میلیارد ریال آن توسط مردم و خیران نیکوکار هم استانی جمع آوری شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدا شده شامل کالاهای ضروری زندگی از قبیل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه و فرش بوده که همگی تولید داخل بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افزایش نرخ رشد ازدواج در بین جوانان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: در ماه‌های باقی مانده سال یک‌هزار و 500 فقره کمک ازدواج، به جوانان تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تأمین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج مددجویان، خدماتی نظیر آموزش و مشاوره قبل و پس ازازدواج، پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال، ساخت مسکن و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان برای این دسته از مددجویان نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی