Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@14:07:10 GMT

یک "فرودگاه جدید" در هرات ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۹۴۷۲

یک 'فرودگاه جدید' در هرات ساخته می‌شود

خبرگزاری میزان- رئیس فرودگاه هرات گفت: قرار است یک فرودگاه جدید در هرات ساخته شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، احمد شهیر صالحی، رئیس فرودگاه هرات گفت: قرار است یک فرودگاه جدید در هرات ساخته شود.

وی افزود: تامین مالی این پروژه بر عهده کشور ایتالیاست.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات در این رابطه گفت: ساخت این فرودگاه به دلیل عدم برنامه مشخص با تاخیر همواره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته جمهور، پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه هرات همه روزه جریان دارد و این فرودگاه پرواز مستقیم به کشورهای همسایه را نیز تامین می کند.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان جمهور پروازهای داخلی فرودگاه هرات مستقیم برنامه مشخص تامین مالی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار

آفتاب‌‌نیوز :

در روز یکشنبه از شکاف قیمت دلار در بازار‌ها کاسته شد. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار در سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شدند.

قیمت دلار هرات یکشنبه را در ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان شروع کرد و تا قبل از نرخ‌دهی درهم تا ۶۰ هزار و ۹۰۰ تومان بالا رفت. اما در ادامه روند نزولی قیمت درهم، نرخ دلار در هرات با کاهش تا مرز حمایت ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان پایین آمد. البته در معاملات پشت خطی انتهای هفته گذشته، بازار ارز هرات زودتر از سایر بازار‌ها کانال ۶۰ هزار را از دست داده بود و به این مرز حمایت رسیده، اما در از دست دادن آن ناکام مانده بود.

به عقیده تحلیلگران بازار به محدوده حمایتی رسیده، اما جان صعود پرقدرت ندارد. اگر بازار ارز و سکه در زیر مرز‌های حمایتی به تثبیت برسند قیمت دلار و سکه به سمت کف‌های جدید در سال ۱۴۰۳ حرکت خواهد کرد.

قیمت درهم امارات با گپ منفی در ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش در نیمه دوم به ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و در همین نرخ نیز بسته شد. نکته قیمت درهم، این بود که کانال نرخ‌دهی درهم زودتر از سایر روز‌ها در ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه به کار خود پایان داد.

قیمت تتر نیز در یک معاملات رنج رفت و برگشتی کانال ۶۱ هزار تومان را از دست داد و به مرز حمایت مهم ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. بر اساس تحلیل تکنیکال اگر قیمت تتر زیر این مرز تثبیت دهد با کاهش بیشتر می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود.

از دید معامله‌گران فنی اگر قیمت دلار هرات مرز حمایت ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان را از دست بدهد حمایت بعدی در حوالی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. همچنین مقاومت اولیه قیمت دلار هرات ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صورت شکست نرخ می‌تواند به سمت کانال بالاتر برود.

منبع: اکوایران

دیگر خبرها

  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد