Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:10:44 GMT

آزمون برابر زنیت بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۹۵۲۱

ملی پوش ایرانی روبین کازان با رفع آسیب دیدگی مقابل زنیت سن‌پترزبورگ به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته سوم لیگ برتر روسیه تیم روبین کازان که سردار آزمون و رضا شکاری در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم کازان آرنا به مصاف تیم ۶ امتیازی زنیت سن‌پترزبورگ خواهد رفت.

 

سردار آزمون که در دو مسابقه گذشته روبین کازان حضور ثابت در ترکیب داشته و در نخستین مسابقه فصل دو گل مقابل کراسنودار به ثمر رساند ولی در دیدار اخیرشان برابر دینامو مسکو مصدوم و در دقیقه ۱۸ از زمین بیرون رفت، با رفع آسیب دیدگی در مسابقه امشب به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا شکاری، دیگر بازیکن ایرانی روبین کازان که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه نیمکت‌نشین بوده، در بازی امشب برابر زنیت سن‌پترزبورگ هم جزو نفرات ذخیره است.

 

یاران آزمون و شکاری در دو مسابقه اخیر لیگ برتر روسیه یک پیروزی برابر کراسنودار و یک تساوی مقابل دینامو مسکو داشتند که برتری در در دیدار امشب با زنیت سن‌پترزبورگ آنها را ۷ امتیازی کرده و به صدر جدول می‌رساند.

 

روبین کازان سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبین کازان سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)