Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، سفارت آمریکا در آنکارا امروز-دوشنبه- اعلام کرد هیچ بیانیه‌ای در رابطه با «اندرو برانسون» کشیش بازداشت شده در ترکیه، صادر نکرده است.

پیشتر به نقل از سفارت آمریکا در آنکارا خبری در رابطه با اندرو برانسون و برنامه ترکیه برای آزاد کردن وی در تاریخ ۱۵ اوت، منتشر شده بود.

پرونده برانسون یکی از دلایل اصلی افزایش تنش‌ها میان واشنگتن و آنکارا بوده و هنوز در مرکز توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سفارت آمریکا در آنکارا اندرو برانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از XYZ حقوق جهانی فیلم «آیین» را به دست آورده است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۵ در سینما اکران کند و توزیع بین‌المللی‌اش را در بازار آتی کن ترتیب دهد.

دیوید میدل و انریکو ناتال فیلمنامه فیلم «آیین» را نوشته‌اند و اندرو استیونز، میچل ولش و انریکو ناتال تهیه‌کنندگان فیلم مذکور هستند.

علاوه بر آل پاچینو و دن استیونز اشلی گرین و ابیگیل کوئن دیگر بازیگران فیلم «آیین» هستند.

فیلمنامه «آیین» داستان واقعی زندگی دو کشیش را که یکی از آنها با بازی آل پاچینو در حال حسابرسی با گذشته‌ای آشفته است، روایت می‌کند. این کشیش‌ها باید اختلافات‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند یک زن جوان تسخیر شده را نجات دهند. پرونده این جن‌گیری، همچنان مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکا است.

دیگر خبرها

  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان