Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:38:42 GMT

ویدئوی رسمی گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۹۷۶۱

ویدئوی رسمی گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت یوبی‌سافت طی سال‌های اخیر با عرضه فرنچایز محبوب فرقه قاتلین یا همان Assassin’s Creed توانست طرافداران زیادی را جلب کند تا حدی این که بازی نسل به نسل و نسخه به نسخه با فروش و استقبال بیشتری مواجه شد.

آخرین نسخه‌ای که از سری بازی‌های فرقه قاتلین منتشر شد، عنوان Assassin’s Creed Origins بود که داستان یک مبارز در زمان مصر باستان را به تصویر می‌کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد که بایک نام داشت با پادشاهان مصر که فرعون نام داشتند مبارزه می‌کرد.

اما در مراسم E3 2018، شرکت یوبی سافت از نسخه جدید فرنچایز فرقه قاتلین با عنوان Assassin’s Creed Odyssey رونمایی کرد و تریلرهایی نیز از محیط بازی پخش کرد. ضمن اینکه به گفته سازندگان داستان این قسمت حول محور یک جنگجو در روم باستان رقم می‌خورد و گیمرهای این فرنچایز پس از نسخه Brotherhood بار دیگر به روم باستان سفر می‌کنند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ جمعه 13 مهر ماه (5 اکتبر 2018 میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

اما به تازگی سایت IGN ویدئویی از گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey را ببینید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ قاسم فدایی راد، مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم السلام (گوهرشاد سابق) سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه در حال حاضر دارای سه هزار و ۹۱۹ نسخه خطی است که نسخه پشتیبان آنها از طریق کتابخانه دیجیتال این سازمان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 وی افزود: همچنین ۳۵۴۵ نسخه کتاب چاپ سنگی، بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب چاپی، ۱۷۰۰ لوح فشرده، ۱۵۰۰ نسخه پایان‌نامه و افزون بر ۱۲۰ هزار نسخه کتاب الکترونیکی با محوریت سیره و معارف اهل بیت (ع) در این کتابخانه وجود دارد. 
 
فدایی‌راد گفت: کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) ویژه پژوهشگران، طلاب علوم دینی و دانشجویان است، اما با توجه به شبانه‌روزی بودن کتابخانه، به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) و اعضای کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: همچنین این کتابخانه، یکی از بزرگترین کتابخانه‌های تخصصی و شبانه‌روزی در جهان اسلام به شمار می‌آید که از ابتدای تأسیس ویژه ارائه خدمات به آقایان بود، اما بنا به درخواست‌های مکرر مراجعان، بخش بانوان نیز در سال‌های اخیر در آن راه‌اندازی شد
 مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که در مجموع ۴۳۳ هزار و ۵۰۰ زائر و مجاور از خدمات این کتابخانه در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند، گفت: کتابخانه به طور میانگین ماهانه به ۲۲ هزار نفر در بخش آقایان و ۱۴ هزار نفر در بخش بانوان ارائه خدمت می‌کند.
 
 
 
 
 
 

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو