Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:12:32 GMT

قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۹۷۷۹

قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

اگر بخواهید از شمال به حنوب بزرگراه شهیدخرازی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) تا پل وحید حرکت کرده تا به مقصد برسید، بد نیست بدانید که دوسوم مسیر را در ترافیک سپری خواهید کرد، مسیر جنوب به شمال این بزرگراه نیز ترافیک سنگینی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌دوشنبه ساعت 21-  مسیر حرکت در خیابان کمال اسماعیل به سمت شمال پل فردوسی تردد خودروها به آرامی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در خیابان آیت الله مطهری ترافیک نیمه سنگینی مشاهده می‌شود، اما در روگذر خیابان امام‌خمینی(ره) مشکلی در رفت و آمد خودروها دیده نمی‌شود.

از پل چمران به سمت خیابان جابرانصاری تردد خودروها به سختی امکان‌پذیر است، اوضاع ترافیک در خیابان حکیم‌نظامی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان نظر پر حجم دیده می‌شود.

ترافیک در خیابان دکتر بهشتی حدفاصل تقاطع صائب به سمت چهارراه دکتر بهشتی نیمه سنگین است، مسیر غرب به شرق خیابان نواب صفوی نیز حجم بالای خودروهای عبوری ترافیک سنگینی ندارد.

در بلوار دانشگاه حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع توحید با توجه به پارک دوبل خودروها رفت وآمدخودروها به سختی صورت می‌گیرد.

ترددها در مسیر شمال به جنوب خیابان لاله به سمت میدان قدس و در ادامه در خیابان علامه مجلسی به سمت چهارراه ابن‌سینا به صورت نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

اگر بخواهید از شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) تا پل وحید حرکت کرده تا به مقصد برسید، بد نیست بدانید که دوسوم مسیر را در ترافیک سپری خواهید کرد، مسیر جنوب به شمال این بزرگراه نیز ترافیک سنگینی دارد.

تمام مسیرهای منتهی به جنوب سی و سه پل از جمله بلوارهای ملت، آیینه خانه و همچنین خیابان چهارباغ بالا ترافیک سنگینی دارد.  تردد خودروها در زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت خیابان هاتف به خصوص حوالی کوچه مشیر روان مشاهده می‌شود، مسیر شرق به غرب خیابان جی نیز مشابه این وضعیت را دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی

در این ویدئو صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی را ببینید.

کد خبر 747330

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان