Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: از محل تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده در مجموع 691 طرح در سه بخش کشاورزی ، صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک های عامل معرفی شدند.

وی گفت : در مجموع برای اجرای این طرح ها 297 هزار و 864 میلیون ریال اختصاص یافت که با تکمیل و بهره برداری از آنها، یکهزار و 181 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل ، 70 طرح اشتغالزا موفق به دریافت 15 هزار و 173 میلیون ریال تسهیلات شدند که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 128 تن از افراد جویای کار قصرشیرین فراهم شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنعتی و میراث فرهنگی بیان کرد.
رضایی بیان کرد: از چند سال گذشته تاکنون از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در مجموع 160 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین با 148 هزار و 968 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده است.

وی گفت: از مجموع طرح های مصوب شده تاکنون به 50 طرح اشتغالزا ، 11 هزار و 592 میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایریی از سوی بانک های عامل پرداخت شده که با بهره برداری و تکمیل آنها 53 فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: این طرح ها در بخش های مختلف از جمله کشاورزی ، باغداری ، صنعتی و خدماتی است که در مجموع برای 306 تن فرصت شغلی ایجاد شده است.

رضایی عنوان کرد: همچنین در کمیته اشتغال قصرشیرین از محل تسهیلات اشتغال و فراگیر در چند سال اخیر 61 طرح با 272 هزار و 241 میلیون ریال تسهیلات و با اشتغالزایی 209 تن به تصویب رسید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

معرفی 691 طرح به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی