Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:28:58 GMT

اصحاب رسانه، دیده‌بان‌های ناجا هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۹۹۴۹

اصحاب رسانه، دیده‌بان‌های ناجا هستند

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم، با تأکید بر این که باید شاهد ارتباط بیش از پیش اصحاب رسانه این استان با نیروی انتظامی باشیم، از اصحاب رسانه بعنوان دیده بان های ناجا یاد کرد.

به گزارش ایلنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۲مرداد۹۷، در نشست خبری که در محل سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: رسانه ها باید پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی باشند چرا که آنان نقش دیده بان های ناجا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی دربخش دیگری از سخنان خود، یکی از برنامه های نیروی انتظامی در ۶ ماهه دوم سال جاری را ، توسعه چتر امنیتی این استان با همکاری همه دستگاه ها و اصحاب رسانه ذکر کرد و گفت: دراین راستا ۲ پایگاه پلیس آگاهی در این شهر در نظر گرفته شده است.

وی از افتتاح قرارگاه پلیس راه استان قم در ماه آینده خبر داد و گفت: تقویت کلانتری ها و پاسگاه ها از لحاظ عُده و تجهیزات نیز از دیگر برنامه های نیروی انتظامی است.

آقاخانی، استفاده جامع از ظرفیت دستگاه ها برای تحقق ماموریت های ناجا را ضروری عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه نیز در کنار پلیس، نقش محوری و جامع دارند تا برنامه های نیروی انتظامی هرچه بیشتر محقق شود.

وی تقویت و ارتباط مردمی با حضور درمساجد قم، ارتباط جامع و کامل با مراجع تقلید، علما و روحانیت، ارتباط با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و بازنشستگان نیروی انتظامی، تعامل با اعضای شورای تامین همچون سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، استانداری، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دستگاه قضایی، ارتباط با نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ارتباط با بسیج و توجه به معیشت کارکنان را از جمله برنامه های نیروی انتظامی قم برشمرد.

به گفته وی، اولویت درانتظام بخشی در مسائل ترافیکی و انتظامی، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و جمع آوری خرده فروشان، برخورد با مزاحمان خیابانی و افرادی که دست به ناهنجاری های اجتماعی می زنند و تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولان را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی قم عنوان کرد.

سردار آقاخانی روز یکشنبه چهاردهم مردادماه جاری طی آیینی که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این استان معرفی و از خدمات سردار کاظم مجتبایی فرمانده سابق این نیرو قدردانی شد.

همچنین آیین تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه انتظامی قم امروز با حضور فرمانده انتظامی قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سید رضا علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این آیین با بیان این که اصحاب رسانه این استان، آگاه، نجیب و پویا هستند گفت: اخبار قم منحصر به این استان نبوده و فرااستانی و فراملی است.

حسینی کاشانی ادامه داد: در قم ۲۵۰ نشریه مکتوب اعم از روزنامه، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و غیره به چاپ می رسد و جایگاه رسانه های این استان بالاست.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این آیین با بیان این که از مردادماه سال گذشته تا مردادماه امسال، سه هزار و ۸۹۹ خبر مربوط به حوزه انتظامی در رسانه های این استان منتشر شده گفت: تعامل اصحاب رسانه با نیروی انتظامی بسیار خوب است و انشاالله در آینده شاهد افزایش این تعامل در جهت رسیدن به امنیت اجتماعی باشیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پلیس آگاهی جانبازان روابط عمومی و امور بین الملل سپاه پاسداران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی