Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- معاون هماهنگي امور عمراني استانداري آذربايجان غربي گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي الحاق زمين هاي عرفان اروميه به حريم شهر را پيگيري کنند تا مشکلات مردم منطقه مرتفع شود.

به گزارش ايرنا تقي کهوريان روز دوشنبه در جلسه کارگروه امور زيربنايي استان که با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي برگزار شد، افزود: در اين زمينه نيز از گذشته مصوبه هاي وجود داشت و با وزير راه و شهرسازي نيز مذاکره شده بود اما در جلسه شوراي عالي شهرسازي با وجود حسن نيت وزير براي حل موضوع، اعضا مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از مديران جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي و ساير دستگاه هاي ذيربط استان خواست تا قبل از جلسه آينده شوراي عالي معماري و شهرسازي مذاکره هاي لازم را با مسوولان کشوري دراين خصوص انجام دهند.
معاون هماهنگي امور عمراني آذربايجان غربي در ادامه با اشاره به وضعيت اهالي روستايياني که محل زندگي آنان در مخزن برخي از سدهاي استان قرار گرفته است، گفت: زمين ها و منازل اين روستاييان به قيمت کارشناسي و با رضايت آنان خريداري شده است و بيشتر اهالي نيز در روستاهاي مجاور يا شهرها اسکان يافته اند.
کهوريان با اشاره به اينکه عده اي ايجاد يک روستاي جديد را خواستار هستند، اظهار داشت: اين پيشنهاد با توجه به آماده نبودن زيرساخت ها، کارشناسي شده نيست و بهتر است تا متقاضيان در روستاهاي اطراف اسکان يابند.
به گزارش ايرنا در اين جلسه مشکلات طرح هايي چون مرکز آموزش سلامت روستاي بند، مجتمع گردشگري جاده شهيد کلانتري، پيست اسکي خوشاکو و مجتمع گردشگري روستاي کوسه بوکان نيز مورد بررسي قرار گرفت.
7125/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ساخت شهرک نخبگان از سوی پارک پردیس

با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان پردیس، ساخت شهرک نخبگانی در پارک فناوری پردیس پیگیری شد. این طرح در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ هکتار در منطقه نوآوری پردیس واقع شده است.

به گزارش ایسنا، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شهر پردیس، پروژه ساخت شهرک نخبگانی در پارک فناوری پردیس پیگیری شد.

در بازدیدی که وزیر راه از پارک فناوری پردیس داشت، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، سیاست‌های پارک را در جهت ایجاد منطقه نوآوری به وسعت ۱۰۰۰ هکتار تشریح کرد. وی همچنین اقدامات انجام شده و موانع پیشرو در تحقق دستور رئیس جمهور برای ایجاد شهرک نخبگانی به عنوان تکمیل کننده زنجیره کار و زندگی در زیست بوم نوآوری و فناوری و ایجاد فرصت برای اسکان نخبگان را در این منطقه بیان کرد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید، بر تسریع در آماده سازی این شهرک توسط شرکت عمران شهر پردیس تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بذرپاش با توجه به اهمیت توسعه بیشتر پارک فناوری پردیس، آمادگی وزارت راه و شهرسازی را برای تسریع در طرح ایجاد مجتمع مسکونی نخبگان و همچنین توسعه اراضی پارک با کمک شرکت مادر تخصصی عمران اعلام کرد.

طرح شهرک نخبگانی از سال ۱۴۰۰ در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ هکتار و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر پردیس در دستور کار پارک فناوری پردیس قرار گرفته و رئیس جمهور نیز در بازدید بهار ۱۴۰۱ از پارک، دستورات لازم جهت تسریع در روند این پروژه را صادر کرد. این شهرک مسکونی در منطقه نوآوری پردیس طراحی شده و مصوب هیات امنای پارک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری ساخت شهرک نخبگان از سوی پارک پردیس
  • دستورات و تأکیدات اژه ای به مسوولان قضایی
  • ۳۷ هزار هکتار اراضی برای پروژه های نهضت ملی مسکن آماده سازی شد
  • بررسی مشکلات روستای ویسرود شفت
  • در آخرین جلسه شورای اداری کردستان چه گذشت؟
  • علی عزیزیان فارسانی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کیار معرفی شد
  • ۶۴۵ هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل افزوده شد
  • الحاق ۳۵۰ هکتار زمین در روستا‌های اردستان
  • پیش‌بینی مهم مشاور وزیر راه از قیمت مسکن در سال آینده
  • پیش‌بینی مهم مشاور وزیر راه از قیمت مسکن در سال آینده/ سادات: منتظر باشید؛ این اتفاق در سال آینده به شدت روی بازار مسکن اثر می‌گذارد