Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@07:08:07 GMT

پرداخت نکردن مطالبات ادارات به عادت تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۰۴۵

پرداخت نکردن مطالبات ادارات به عادت تبدیل شده است

به گزارش ایرنا، گودرز امیری روزدوشنبه در جلسه بررسی مطالبات اداره برق استان با اشاره به مکاتبات وزارت نیرو با وزارت کشور در این خصوص در سطح استان‌ها افزود: پرداخت نکردن هزینه جاری ادارات و نهادها به شرکت‌های آب و فاضلاب ، گاز و برق استان نباید مانع اجرای پروژه‌های آنان شود.
وی با بیان اینکه شرکت گاز ایران به دلیل عدم وصول درآمدهای خود در لرستان تعدادی از طرح های مناقصه ای را لغو کرده است، افزود: جلسه‌ای تحت این موضوع برگزار و صورت‌جلسه آن با پرداخت بدهی بعضی از دستگاه‌ها به مرکز ارسال شد تا مجوز پیمانکاری گاز رسانی آن طرح ‌ها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری گفت: پرداخت نکردن بدهی این شرکت‌ها به واسطه نداشتن هزینه جاری دستگاه‌ها و نهادها نیست بلکه این روند به یک عادت تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: هزینه‌های جاری نباید به گونه‌ای انباشته شود که دیگر توانایی پرداخت آن را نداشته باشیم.
در این نشست با تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دستگاه‌ها تا پایان سال جاری موظف به پرداخت بدهی برق خود بصورت نقدی و یا اقساطی شدند.
1920/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آب و فاضلاب برق مناقصه وزارت کشور وزارت نیرو رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

فروغ شباهنگ در جمع خبرنگاران گفت: با تلاشهای مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و تخصیص منابع به منظور پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان، ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی استان پرداخت شد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت روال منطقی و تا حدودی قابل قبول را در پرداخت مطالبات بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه‌های بستری و سرپایی در پیش گرفته که بر این اساس ۱۹۵میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی تا آبان ماه ۱۴۰۲، ۷۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان سطح یک و موسسات خصوصی تا دی ماه پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد: این پرداخت ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مراکز ارائه دهنده خدمات شده و  به تبع آن رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی را سبب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شباهنگ بیان کرد: بیش از یک هزار و ۴۷۲موسسه درمانی سطح استان با این اداره کل طرف قرارداد هستند که به ۷۰درصد از جمعیت استان که تحت پوشش بیمه سلامت می باشند، خدمات درمانی مورد نیاز ارائه می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود
  • پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چای‌کاران
  • پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چایکاران
  • بدهی بیمه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین