Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:57:53 GMT

20 کودک استان مرکزی متقاضی کاشت حلزون هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۱۹۵

20 کودک استان مرکزی متقاضی کاشت حلزون هستند

« امیرحجت نوروزی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد متقاضی کاشت حلزون در این استان با تشخیص پزشکان چهار بیمارستان تهران و یک بیمارستان در همدان برای انجام عمل شناسایی می شوند.
وی اظهار داشت: هیچ معلول کم شنوا و یا بی شنوایی در این استان در نوبت کاشت حلزون قرار ندارد و خدمات در این حوزه به روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: جراحی کاشت حلزون 300 تا 400 میلیون ریال هزینه دارد که 30 میلیون ریال آن را بهزیستی و 30 میلیون را خانواده معلول به حساب خیریه واریز می کنند و تمام هزینه عمل توسط خیریه پرداخت می شود.
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: چهار معلول در سال جاری با عمل جراحی کاشت حلزون گوش و با کمک هزینه 60 میلیون ریالی بهزیستی استان، شنوایی خود را به دست آوردند.
نوروزی افزود: 780 میلیون ریال کمک هزینه کاشت حلزون گوش برای عمل جراحی 13 معلول تحت پوشش در سال گذشته توسط بهزیستی استان مرکزی پرداخت شد.
وی اظهار داشت: زمان طلایی برای انجام جراحی کاشت حلزون برای کودکان زیر پنج سال است و در سنین بیش از پنج سال علاوه بر هزینه بالا ، عمل جراحی به سختی امکان پذیر است.
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: از میان هر یکهزار تولد، یک نوزاد با ناشنوایی کامل و سه نوزاد با کم شنوایی شدید به دنیا می آیند.
نوروزی افزود: کودکان ناشنوای عمیق تحت حمایت بهزیستی استان مرکزی سمعک دریافت می کنند و از خدمات آموزشی در سه مرکز بهزیستی بهره مند می شوند.
65 هزار توانجو از خدمات بهزیستی استان مرکزی بهره مند می شوند.
6991/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان مرکزی بیمارستان جراحی عمل جراحی کودکان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است

رضا نقی زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره بخشنامه‌محوری برنامه‌های وزارت علوم و استقلال نداشتن دانشگاه‌ها اظهار کرد: وزارت علوم بر اساس مصوباتش اختیار عمل بسیاری برای اجرای بخشنامه‌ها به دانشگاه‌ها داده است. اگر این اختیار عمل در شیوه‌نامه‌ها لحاظ نشود، دانشجویان و سایر ذی‌نفعان شکایت کرده و مصوباتی علیه دانشگاه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نقش حاکمیتی آموزش عالی نباید بخش تخصصی آن را کمرنگ کند

وی افزود: در مقرراتی که اخیرا تدوین شده اختیار عمل بیشتری به دانشگاه‌ها ‌داده شده است. به همین دلیل، دانشگاه‌ها می‌توانند بر اساس اقتضائات خود برنامه‌ریزی کنند. شیوه‌نامه وزارت علوم در جهت افزایش اختیارات دانشگاه‌ها است.

نقی‌زاده درباره توقف پذیرش دانشجو در برخی رشته‌های کشاورزی خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که هیچ کدرشته‌-محلی تعطیل نشده است. فقط چراغ برخی کدرشته- محل‌ها برای مدتی مثلا یکسال خاموش شده است. دانشگاه‌ها در صورتی می‌توانند در آن کدرشته-محل‌ها پذیرش دانشجو داشته باشند که آن رشته متقاضی داشته باشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با بیان این که هیچ کدرشته‌-محلی در رشته‌های کشاورزی حذف نشده است، تصریح کرد: چراغ کدرشته- محل‌های بدون متقاضی و بدون اشتغال در رشته‌های کشاورزی خاموش شده است و اگر متقاضی داشته باشند، مجدد روشن می‌شود. هدف از این اقدام این است که زمینه‌های تخصصی جدیدی در رشته‌ها پیش‌بینی شود.

وی تاکید کرد: به دانشگاه‌ها گفته شده است که اگر قصد دارند در یک کدرشته-محل دانشجو بگیرند، باید پیوست اشتغال و ارائه کنند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1225481 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • تامین زمین نهضت مسکن ۲ شهر خراسان رضوی با مشارکت اوقاف
  • بهره مندی ۵۳۰ کودک اتیسم از خدمات بهزیستی خوزستان
  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار برگزار شد
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • ۲۵۰۰ متقاضی منتظر قرارداد واگذاری زمین در قم
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد