Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:45:47 GMT

6 انبار کالای احتکار در قزوین کشف شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۲۱۹

6 انبار کالای احتکار در قزوین کشف شده است

علی پرزحمت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انبارهای کالای کشف شده در شهرستان های قزوین و البرز هر کدام 2 مورد، بوئین زهرا و آبیک نیز هر کدام یک مورد بوده است.
وی با اشاره به شناسایی 10 انبار کوچک اختفا و احتکار کالا در سطح استان، یادآور شد: به زودی برخورد قضایی با انبارهای یاد شده توسط دستگاه های نظارتی و اداره کل تعزیرات حکومتی به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرزحمت تعداد انبارهای رسمی در سطح استان قزوین را 500 مورد اعلام و اضافه کرد: انبارداران براساس قانون هر هفته باید گزارشی از موجودی کالاهای خود را به این سازمان اعلام کنند و در غیر این صورت هر نوع نگهداری کالا در این انبارها خلاف قانون بوده و با آن برخورد می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: واحدهای صنفی مکلف هستند موجودی انبارهای خود را همچنین در سامانه جامع انبارها اعلام کرده تا توسط بازرسان سازمان مورد رصد و پایش قرار گیرد.
این مسئول در پایان تاکید کرد: 120 بازرس افتخاری و ثابت بر اصناف و بازار قزوین در 2 شیفت نظارت می کنند و مردم نیز می توانند از طریق سامانه 124 هرگونه تخلف صنفی را گزارش کنند.
6101/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان قزوین تعزیرات زهرا سازمان صنعت معدن و تجارت استان قانون رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران

آتش سوزی گسترده در انبار ۵۰۰ متری یک مجتمع در خیابان شهید رجایی تهران، عصر پنج شنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رخ داد و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین