Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:40:57 GMT

کشتی ساحلی زنجان روند رو به رشدی را آغاز کرده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۲۳۴

کشتی ساحلی زنجان روند رو به رشدی را آغاز کرده است

مسعود بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رشته ورزشی از حدود سه سال قبل در زنجان راه اندازی شده و در زمان حاضر نیز در تمام شهرستان های استان فعال است.
وی، تعداد کشتی گیران فعال در کشتی ساحلی زنجان را 35 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این ورزشکاران در رده های مختلف سنی و نزدیک به زمان مسابقات قهرمان کشوری زیر نظر مربیان علاقه مند و مجرب، تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمنی افزود: محمد نادری و میثم حیدری از برترین های کشتی ساحلی زنجان در مسابقات قهرمانی کشور هستند و رقیبان قدر، سرسخت و توانمندی برای حریفان محسوب می شوند.
مسئول هیات کشتی استان زنجان به برگزاری مسابقات قهرمان کشور مرداد ماه جاری اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای پنجشنبه و جمعه /18 و 19 مرداد/ در 'بندر گز' استان گلستان برگزار شد 2 کشتی گیر زنجان، ابراهیم باباخانی و محمدامین حسنی در اوزان 60 و 70 کیلوگرم موفق به کسب 2 نشان برنز شدند.
وی افزود: امیرحسین کثیرلو در وزن 60 کیلوگرم رده نوجوانان، حسین عنایتی در وزن 80+کیلوگرم رده جوانان و احمد یوسفلی در وزن 90 کیلوگرم رده بزرگسالان، به ترتیب در جایگاه های هفتم، هشتم و پنجم قرار گرفتند.
بهمنی افزود: محمد خسروی و محمدرضا داداشی در اوزان 70 و 80+ کیلوگرم نوجوانان، عرفان محمدی در وزن 80 کیلوگرم جوانان و میثم حیدری، حسین علوی و دانیال نظری در اوزان 70، 80 و 90+ کیلوگرم بزرگسالان از کسب عنوان بازماندند.
بهمنی اظهار داشت: این کشتی گیران به مربیگری مهدی بیگدلی و علی اوسط بدرلو و غلامرضا جماعت و به سرپرستی مهدی بیگدلی در این رقابت ها حضور داشتند.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان زنجان استان گلستان کشتی وزن زنجان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک