Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر اکبری شامگاه یکشنبه پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: نیمه نخست، بازی پایا پایی ر ا انجام دادیم و توانستیم مهاجمین سرعتی تیم حریف را کنترل کنیم .
وی اضافه کرد: در نیمه دوم نیز با شناخت خوبی که از تیم حریف پیدا کردیم بازی را در دست گرفیتم و توانستیم چهار بار دروازه این تیم را باز کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی شیرازی و سابق تیم قشقایی که دو هفته پیش از شروع این رقابت ها از این تیم جدا شده بود ادامه داد : امکانات تیم قشقایی خوب نبود و برای اینکه بتوانم جایی بروم که شرایط خوبی داشته باشد از این رو تیم مس رفسنجان را برای پیشرفت انتخاب کردم .
اکبری افزود : بازیکنان و دست اندرکاران تیم قشقایی هم با جداییم موافقت کردند و به تیم مس رفسنجان رفتم .
** سرمربی تیم قشقایی شیراز : تیم را دیر تحویل گرفتم
مهرداد شکاری سر مربی تیم قشقایی هم گفت : تا 2 هفته پیش تکلیف تیم مشخص نبود از این رو کار را دیر شروع کردیم .
وی اضافه کرد: تا ساعتی پیش از شروع بازی به دلیل عدم انتقال تیم برق جدید به قشقایی، اجازه بازی کردن نداشتیم که این امر نیز می تواند دلیل دیگری باشد برای شکست سنگین برابر تیم مس رفسنجان .
وی ادامه داد :تماشاگران تیم قشقایی که استقبال خوبی از بازی کردند حق داشتند که با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند اما به آنها قول می دهم در ادامه مسابقات روند خوبی داشته باشیم .
دیدار تیم های قشقایی شیراز و مس رفسنجان در هفته نخست رقابت های فوتبال دسته یک کشور شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سنگین چهار بر یک میزبان همراه بود.
شروع فصل جدید رقابت های فوتبال دسته یک برای نمایندگان فارس روز خوبی نبود و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم روز بیستم مرداد ماه 97 با یک بازی ضعیف مغلوب تیم اکسین البرز شد .
رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور 18تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد.
تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک هستند.
7368/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان فارس بازی باشگاه های کشور فوتبال لیگ برتر رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، این تیم قهرمان لیگ برتر است چه به جام قهرمانی برسد و چه به آن دست پیدا نکند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم. در حد قهرمانی هم نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

 

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند! ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سؤال که «استقلال قهرمان می‌شود؟»، تصریح کرد: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد