Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@08:43:40 GMT

تیم آلومینیوم اراک مقابل شهرداری تبریز پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۳۰۷

تیم آلومینیوم اراک مقابل شهرداری تبریز پیروز شد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این دیدار که در حضور بیش از 10 هزار تماشاچی در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، بازی تهاجمی و رو به جلویی را از ابتدای رویارویی به نمایش گذاشت.
در دقیقه 42 این بازی دروازه تیم شهرداری تبریز با شوت ایمان باصفا گشوده شد و بازیکنان تیم آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر نیمه نخست این دیدار را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه دوم بازی این بازی با وجود حملات پی در پی بازیکنان تیم آلومینیوم اراک گلی در این نیمه رد و بدل نشد و بازی با برتری تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.
تیم آلومینیوم اراک هفته آینده در شیراز به مصاف تیم فجر سپاسی این شهر می رود.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی بازی شهرداری فوتبال تیم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم

10 سال پیش در چنین روزی و در جریان دیدار پایانی کوپا دل ری فصل 2013/14، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند. آنخل دی ماریا در نیمه اول رئال را از حریف پیش انداخت اما در نیمه دوم مارک بارترا با ضربه سری زیبا کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 85 این مسابقه، گرت بیل با فراری دیدنی گل پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند تا لوس بلانکوس برای نوزدهمین بار فاتح کوپا دل ری شود.

دانلود (46.7MB)

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۴ - اتلتیکو مادرید ۲
  • پدیده کشتی ایران طلا گرفت
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • صعود دلاورانه گرمسیری به فینال
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا
  • گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی 
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم