Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:45:20 GMT

سارق به عنف در بندرامام دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۴۸۷

سارق به عنف در بندرامام دستگیر شد

بندرماهشهر-ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی فرماندهی بندرامام خمینی (ره) یک سارق به عنف در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

به گزارش ایرنا این سارق با در دست داشتن سلاح سرد (یک چاقو) وارد مغازه لوازم آرایشی در بندرامام خمینی (ره) شده و با حمله به فروشنده خانم قصد سرقت از مغازه را داشت که با مقاومت فروشنده و خلع سلاح توسط خانم مواجه شده و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ زبیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اطلاع از یک فقره سرقت به عنف از یک مغازه لوازم آرایشی در منطقه 250 دستگاه بندرامام خمینی (ره)از توابع شهرستان بندرماهشهر، ماموران نیروی انتظامی از طریق دوربین مدار بسته سارق را شناسایی کردند.
وی افزود: سارق مذکور در کمتر از نیم ساعت از وقوع سرقت در همان منطقه توسط ماموران نیروی انتظامی فرماندهی بندرامام خمینی (ره) دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر در پایان به سوابق این سارق اشاره کرد و گفت: طی بازجویی انجام شده، سارق به 2 فقره کیف قاپی اعتراف کرد، یک دستگاه موتور
سیکلت که در هنگام سرقت، همراه سارق بود نیز توقیف شد، فرد مورد نظر به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
شهرستان بندرماهشهر به عنوان قطب اقتصادی استان خوزستان در فاصله 110 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
9858/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرقت به عنف دستگيري سارق بندرامام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته مأموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی در طرح پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار حرفه‌ای متوجه حضور یکی از سارقان در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد در خیابان "طیب" تهران شدند و با توجه به احتمال حضور این متهم در این ساعت جهت سرقت بلافاصله گشت انتظامی به محل حضور سارق اعزام شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه مأموران متهم را در حین سرقت از مغازه مشاهده کردند ادامه داد: سارق به همراه همدست خود که یک خانم بوده اقدام به سرقت و قصد فرار داشتند که با حضور به موقع پلیس موفق نشده و این سارق با مشاهده مأموران با سلاح سرد به سمت آنها حمله ور که با آمادگی هرچه تمام تر پلیس مواجه, زمین گیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از متهمان ۴ عدد گوشی موبایل سرقتی, یک عدد لپ تاپ, دوربین مداربسته، دستگاه DVR که از مغازه به سرقت برده بود کشف گردید و با استعلام موتورسیکلت متهم مشخص شد موتورسیکلت سرقتی می‌باشد و روز قبل از حوزه کلانتری ۱۱۰ شهدا به سرقت رفته است.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: این سارق حرفه‌ای که سوابق متعدد سرقت داشته یک ماه قبل توسط پلیس آگاهی تهران احضار و پابند الکترونیکی برای وی نصب شده و با توجه به پایش الکترونیکی این مجرم و قابلیت‌های این پابند که در لحظه مسیر گراف حرکتی فرد را رصد و شناسایی و حتی در صورت کم بودن شارژ دستگاه اعلام آلارم کرده این فرد رصد و در حین سرقت با موتورسیکلت سرقتی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه سارقانی که با پابند الکترونیکی دستگیر می‌شوند غیر از محکومیتی که اجرا می‌شود به میزان پایش آنها هم اضافه می‌شود ادامه دارد :۳ نفر از شکات شناسایی و هردو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قاسم پور در پایان به این مجرمان هشدار داد: پلیس با مهارت، درایت، هوشیاری و تجهیزات فنی که در اختیار دارد تمام سارقان حرفه‌ای سابقه دار را پایش و کنترل نموده و در صورت ارتکاب جرمی بلافاصله در حین ارتکاب دستگیر و با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6099328

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند