Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جواد رحمتی روز یکشنبه در بازدید از طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان عجب شیر افزود: باید زمینه حضور بخش خصوصی در طرح های بزرگ را فراهم و از توان آنها در تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام استفاده کنیم.
وی گفت: استفاده از توان بخش خصوصی در توسعه شهرها مورد تاکید بوده و خوشبختانه در سال های اخیر رویکرد مناسبی در این زمینه اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نبود اعتبار کافی برای اجرای طرح های نیمه تمام را مشکل اصلی این طرح ها عنوان کرد افزود: بسیاری از این طرح ها از جمله ساخت بیمارستان جدید عجب شیر، پایاب سد قلعه چای و کنار گذر غربی این شهرستان متوقف شده است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان این بازدید بر تسریع در اجرای طرح پایاب سد قلعه چای تاکید کرد و گفت: 17 کیلومتر از شبکه پایاب این سد لوله گذاری شده که امیدواریم با اجرای این پایاب ها مشکل آب شهرستان به حداقل برسد.
علی جلیلی همچنین خواستار تسریع در اجرای کنارگذر غربی عجب شیر شد و افزود: تکمیل این طرح موجب کاهش میزان تصادفات می شود.
وی ادامه داد: این طرح که در سال 86 وارد مرحله اجرایی شده و قرار بود در سال 88 به بهره برداری برسد به دلیل کمبود اعتبار و عدم تملک بلاتکلیف مانده است.
وی افزود: اگر اعتبارات اجرای این طرح به صورت قطره ای تزریق شود به طور حتم تا چند سال آینده نیز این طرح تکمیل نخواهد شد.
فرماندار عجب شیر نیز با انتقاد از کیفیت نامطلوب خدمات بیمارستان فعلی، خواستار تسریع در ساخت بیمارستان جدید 82 تختخوابی این شهرستان شد.
عادل اصغر پور افزود: تکمیل و راه ‌اندازی بیمارستان جدید یک ضرورت و مطالبه عمومی است و مسئولان راه و شهرسازی باید علت کندی اجرای این طرح را مشخص کرده و پاسخگوی مردم باشند.
وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های شبکه بهداشت و درمان، تجهیز بیمارستان جدید با 200 میلیارد ریال انجام می شود و شامل بخش های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، کلینیک های فوق تخصصی، آزمایشگاه ها، بخش نوزادان و کودکان و درمانگاه های تخصصی است.
شهرستان عجبشیر دارای دو بخش به نام ‌های مرکزی شامل دهستان‌ های دیزجرود غربی و خضرلو و قلعه‌چای شامل دهستان ‌های دیزجرود شرقی و کوهستان و دو نقطه شهری به نام‌ های عجبشیر و جوان قلعه و 49 آبادی است.
این شهرستان با حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بخش خصوصی راه و شهرسازی زنان شبکه بهداشت و درمان کودکان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه است. ادامه‌ این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فریولی دنبال می شود. ترکیب دو تیم برای ۱۹ دقیقه پایانی به شرح زیر است:

ترکیب اودینزه

 

ترکیب رم

۴ ۴ ۲ / اسویلار، آنجلینو، اسمالینگ، مانچینی، کارسدورپ، اسپیناتزولا، کریستانته، پلگرینی، دیبالا، آبراهام، آزمون

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار