Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@14:39:37 GMT

گفتمان سازی توسعه محور تکلیف مهم اصحاب رسانه است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۷۱۸

گفتمان سازی توسعه محور تکلیف مهم اصحاب رسانه است

« محسن شریفی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران خمین، افزود: اهالی رسانه در زمره گروه های مرجع فکری جامعه هستند که باید بر تقویت پرسشگری هدفمند، همراستایی طیف های مردمی با امور توسعه محور و تکیه بر تعهد و توان بخش های مختلف در پیشبرد امور تکیه کنند.
وی ادامه داد: تجهیز رسانه ها به دانش روز از مسایلی است که خبری کشور به شدت نیازمند آن است و باید در کوتاه ترین زمان کاستی ها در این بخش را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: تکیه بر رشد سواد رسانه ای و اجتماعی و تقویت فرهنگ جامعه باید با حرکت آگاهانه رسانه ها در لایه های مختلف مردم شتاب بگیرد
فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: خبرنگاران چشم بینای مردم و مسئولان در مسایل مختلف کشور هستند و باید با برنامه و درایت به بهترین شکل عملکرد دولت و مسئولان را انعکاس دهند.
«احمد طهرانی» افزود: اصحاب رسانه در نقدهای منصفانه و دلسوزانه خود به جای نقد جایگاه افراد،به عملکرد مسئولان بپردازند تا مشکلات بهتر و سریع تر حل شوند.
وی گفت: تقویت زیرساخت های اطلاع رسانی در خمین یکی از اهداف در دست پیگیری است و در این راستا تلاش مضاعفی برای ساخت مکانی به نام خبرگزاری ایرنا دنبال می شود.
فرماندار خمین بیان کرد: امید بخشی و ایجاد نشاط در جامعه در شرایط کنونی وظیفه ای همگانی است و رسانه ها در این زمینه باید پیشتازی کنند.
رئیس شورای شهر خمین نیز در این آیین گفت: خدمت در حوزه اطلاع رسانی تلاش برای بسط فرهنگ، تقویت پیوست های اجتماعی و رشد دانایی در جامعه است و شاغلان این حوزه جایگاه مهمی در روند امور توسعه ای دارند.
«محمدتقی عظیمی» افزود:خمین شهدای رسانه را مدال های افتخاری خود می داند و به آن ها می بالد.
در این آیین از هفت خبرنگار شهرستان خمین تجلیل شد.
شهرستان خمین دارای یک هفته نامه و 2 دفتر خبرگزاری فعال است.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اصحاب رسانه جامعه شورای شهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خمین رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟