Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:16:58 GMT

بحران در اردوی فرشاد و دوستان/اسلاسک بازهم باخت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۷۵۸

به گزارش ایلنا، تیم اسلاسک ووروسلاو لهستان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ لهستان با نتیجه دو بر یک در برابر میزبان خود کورونا کیلسک شکست خورد.

فرشاد احمدزاده ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و شاهد دومین باخت پیاپی تیمش بود. اسلاسک بازی را با یک گل پیش بود اما دو گل خورد و در نهایت شکست خورد.

سبزپوشان حالا با ۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال