Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کریمی مسئول برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه گفت : جشن تکلیف 300 دختر مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه  برگزار شد که بیشتر از خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست و فقیر زیرپوشش کمیته امداد هستند که به سن تکلیف رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این نوع مراسم برای اولین بار در استان برای دختران زیرپوشش کمیته امداد برگزار می شود و به همت تشکل های خیران بانوان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به دختران در این جشن بسته های آموزشی، کتاب های قصه، چادر نماز، سجاده، هدیه داده شد ، گفت: امور بانوان کمیته امداد در تمام مراحل زندگی در کنار این دختران از جمله کمک هزینه های تحصیلی، معیشتی، جهیزیه و سفرهای زیارتی و تفریحی خواهد بود.

خسروی مدیر موسسه خیریه مائده گفت: در موسسه خیریه مائده 40 بانو نیکوکار در کمک هزینه تحصیل، هزینه اعزام مددجویان به مسابقات ورزشی، جهیزیه دختران تحت پوشش کمیته استان مشارکت فعال دارند.

وی گفت : به ازای هر مددجو در این مراسم بیش از 150 هزار تومان و در مجموع بیش از 50 میلیون تومان خیرین هزینه کرده اند و بسته های آموزشی فرهنگی برای آنها فراهم شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعتبار 50 میلیون تومانی هزینه برگزاری جشن تکلیف دخترتن تحت پوشش کمیته امداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سید علی ترابی افزود: این اقلام شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به 35 نوعروس زیر پوشش حمایت این نهاد اهدا شد.

فرماندار اشنویه اضافه کرد: ارزش اقلام اهدایی ۲ میلیارد تومان است.

دیگر خبرها

  • جشن دختران روزه اولی در آزادشهر یزد برگزار شد
  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند/ پرواز بادکنک آرزوها در اردبیل