Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:02:21 GMT

سه انبار احتکار برنج در جیرفت پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۸۵۵

سه انبار احتکار برنج در جیرفت پلمپ شد

جیرفت – ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از شناسایی و پلمپ سه انبار احتکار برنج با ظرفیت 1500کیسه در این شهرستان خبر داد .

حسین سلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری نیروهای اطلاعات سپاه، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت سه انبار برنج احتکاری توسط یک عامل توزیع گزارش شد که با دستور قضایی پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این عامل توزیع کننده برنج در سه انبار تعداد یکهزار و 500 کیسه برنج 40 کیلویی پاکستانی و هندی به میزان 60 تن را احتکار کرده بود که همه آنها کشف و انبارها پلمپ شدند.
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت اظهار داشت: ارزش تقریبی برنج های احتکاری کشف شده بیش از پنج میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم نظارت بر بازار را تشدید کرده است و تحرکات برهم زنندگان بازار و افراد سودجو را به خوبی رصد و با آن ها با سرعت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.
سلامی با بیان اینکه کشور در وضعیت جنگ اقتصادی قرار گرفته است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا و مایحتاج عمومی مردم توسط افراد سودجو سریعا موارد را به مراجع قضایی، تعزیرات حکومتی و اداره بازرگانی و یا باشماره تلفن های 113 اداره اطلاعات، 114 اطلاعات سپاه و 110 پلیس اطلاع دهند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
5054/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي احتكار پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرماندار فومن در حاشیه مراسم آغاز نشای برنج در این شهرستان گفت: هادی پرتوی شالیکار اهل روستای گشت گوراب فومن نشای برنج را با کاشت رقم کیفی علی کاظمی در یک هکتار شالیزار خود آغاز کرد.

فرامرز مرجانی از آماده سازی ۹۰ درصد سردهنه‌های شهرستان فومن برای تامین آب زراعی خبر داد و افزود: از ۳۵ سردهنه تامین آب زراعی تاکنون، ۳۱ سردهنه آماده شده اند و ۴ سردهنه باقی مانده هم تا هفته آینده آماده بهره برداری خواهند شد.

وی با تاکید به شالیکاران فومن برای رعایت تقویم زراعی، گفت: شالیکاران هر چه زودتر با استفاده بهینه از منابع آبی موجود، شالیزار‌های خود را برای نشای برنج آماده کنند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان