Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@21:47:29 GMT

ناپدری شیطان صفت سحر را به انباری تاریک برد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۹۵۳

حوادث رکنا: سحر هنگامی که در دادگاه مقابل پدر و مادرش قرار گرفت از حقایق تلخی پرده برداری کرد که در خانه ناپدری بر او گذشته است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، مریم، مادر سحر به قاضی دادگاه خانواده گفت: ۷سال است که سحر با من زندگی کرده و با من انس گرفته، این برای او بسیار سخت است که بخواهد زیردست نامادری زندگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال سعید ۲۷ساله سخنان همسر سابقش را قطع کرد و گفت: چرا او ۶سال قبل که جگرگوشه مرا جدا کرد به این روزها نمی اندیشید، اگر او یک مادر است من هم یک پدرم، وقتی او از من طلاق گرفت سحر فقط یک سال داشت که از من جدا شد و با مرد دیگری ازدواج کرد، ۶سال در این فکر بودم که آن مرد با دخترم چگونه رفتار می کند. همسر سابقم در حق من به عنوان یک پدر خیلی ظلم کرد، اکنون می خواهم دخترم در کنار من زندگی کند و این حق من است.

در این هنگام سحر ۷ساله که قربانی اختلافات پدر و مادرش شده بود گفت: من دوست ندارم با آن ها زندگی کنم. ناپدری ام مرا کتک می زند و اصلا مرا دوست ندارد. می گویند این مرد هم پدر من است ولی او را هم نمی شناسم، اگر او هم مانند ناپدری ام مرا در انباری تاریک زندانی Prisoner کند آن وقت چه کسی دلش به حالم می سوزد.

سحر در حالی که اشک می ریخت به قاضی گفت: ناپدریم مرا مورد آزار قرار می دهد، بعضی از شب ها که از موادمخدر استفاده می کند به اتاق من می آید و در حالی که حالت عادی ندارد لباسم را به زور در می آورد و با من کارهای زشتی می کند.

قاضی پس از شنیدن اظهارات دختربچه دستور داد که کودک از مادرش جدا شود و در صورت تایید شدن شرایط پدرش حضانتش به وی سپرده شود. در ادامه تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری ناپدری شیطان صفت وارد عمل شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دعوت دختر جوان به خانه مجردی در میهمانی شبانه!

لحظه شلیک نسل جدیدی از موشک نقطه زن فاتح مبین +تصویر

سقوط تخته سنگ 3 تنی بر روی اندام تحتانی یک مرد در معدن سنگ اصفهان

انتشار اولین عکس / درگذشت سید محسن ولی در این ماشین مچاله + جزییات

مردی با دندان دماغ لیلا را کَند! + عکس عجیب

محکومیت بازیگر زن فیلم های ناجور به زندان و شلاق در دادگاه تهران

راز سجاده ای که در فرودگاه امام خمینی شیطانی شده بود + عکس

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

مریم قبل از خودکشی پیام اشتباهی برای دوست پسرش فرستاد !

ارتباط شوم ساناز با پزشک زیبایی / او شوهرش را نمی خواست

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زندانی Prisoner تقویم همسر انتقام زندگی من عکس ایران زندگی فیلم حوادث پلیس همسرش طلاق عشق خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «انعکاس شیطان» و پشت سر گذاشتن مراحل فنی، این فیلم ترسناک آماده رقابت در جشنواره‌های بین المللی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مردی میانسال که سرایدار مدرسه است در یک شب بارانی مورد حمله ارواح شیطانی قرار می‌گیرد.»

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: سحر میرزاییان‌فر و کامران محمدی، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، بازیگران: حسام حسینی، مریم رختیانی و حمیدرضا نبی، مدیر صدابرداری: بهنام حقانی، تدوین و جلوه های ویژه: علی عباسی، موسیقی: مهدی حسینی، طراح صحنه: مونا عزیز، دستیار صحنه: کوثر صداقت، دستیار صدا: کوشا برجیان، دستیار فیلمبردار: رضا کاظمی، امیر اردلان دین صفت و کوروش معماری، طراح گریم: آرزو محمد حسین، پوستر: فرشته علیجانی، مدیر تولید: پوریا حامد شکاری، پخش بین‌الملل: کمپانی سون اسکای.

«پیام خصوصی» به کانادا رفت

فیلم «پیام خصوصی» اثر آمین صحرایی به پنجاه‌ و یکیمین جشنواره کونکوردیا کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره بین‌المللی کونکوردیا به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دانشجویی در آمریکای شمالی، یک جشنواره غیرانتفاعی و دانشجویی است که با همکاری مدرسه سینمای مل هوپنهایم (MHSoC) و دانشگاه Concordia هر ساله در ماه می در مونترال کانادا برگزار می‌شود و امسال فیلم «پیام خصوصی» نماینده ایران در این فستیوال است.

هدف این جشنواره نمایش آثار تولیدشده توسط طیف متنوعی از فیلم‌سازان سراسر جهان، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی برای مطالعه فیلم در کانادا و با مجموعه‌ای از آثار که در جشنواره‌های سراسر جهان نیز مورد تحسین قرار می‌گیرند، است.

جشنواره فیلم کنکوردیا (CFF)، پنج رویداد نمایشی را ارایه می‌کند؛ «اسپات لایت» شامل پنج بخش در طول جشنواره است که برای همه دانشجویان سینما و ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «مرگ تدریجی» و «سنگبال» ۲ اثر دیگر آمین صحرایی، همزمان در سی‌ و نهمین جشنواره فجر پذیرفته شدند و همچنین به طور همزمان در جوایز ایسفا حضور داشتند و جوایز بین‌المللی و ملی متعددی را برای کارگردان به ارمغان آوردند.

کد خبر 6087296

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد