Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-16@20:00:23 GMT

بهترین هتل های مالدیو | لذت تفریح همراه با آرامش

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۹۹۳

شاید تاکنون نام کشور مالدیو را تنها هنگامی که تیم ملی فوتبال کشورمان با این کشور بازی داشته است، شنیده اید. از ویژگی منحصر به فرد این کشور این است که مجمع الجزایری با 1200 جزیره بوده که از بالا یک پرنده در حال پرواز را تداعی می کند. این مجمع الجزایر که در اقیانوس هند واقع شده فقط دارای 202 جزیره مسکونی بوده و بواسطه جمعیت و مساحت کمش، کوچکترین کشور قاره آسیا به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن عنوان کم ارتفاع ترین کشور جهان را نیز از آن خود ساخته است چرا که میانگین ارتفاع آن از سطح دریا یک و نیم متر بود. اما برویم سراغ جاذبه های این کشور کوچک که شامل سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ در کنار مرداب های صاف و زلال و درختان نارگیل بوده که در آن دسته از جزیره هایی که با هدف گردشگری وجود دارند، موجود است. اما انتخاب هتل های مالدیو برای اقامت برای سفری شخصی و هم برای سفر با تور در هر جای دنیا می تواند سختی های خاص خود را داشته باشد چرا که محل اقامت با گذراندن ایامی خوش در سفر رابطه ای مستقیم دارد. سایت معروف تریپ ادوایزر که همان طور که احتمالا بسیاری از شما عزیزان و خوانندگان همگردی با آن آشنایی دارید، یکی از مراجع و بانک های گردشگری معتبر در دنیا بوده و از این رو همگردی بر آن شد تا فهرستی از بهترین اقامتگاه ها را در راستای انتخاب بهترین هتل های جهان که از سوی سایت معتبر تریپ ادوایزر انتخاب شده اند را ارائه دهد. برای این مطلب بهترین هتل های مالدیو انتخاب شده است که ممکن است هر کدام از شما عزیزان روزی به این کشور سفری داشه باشید. در نتیجه برای آشنایی هر چه بیشتر با اقامت در هتل های مالدیو  با ما همراه شوید.

اقامت در هتل های مالدیو : هتل ریزورت ولیگاندو (Veligandu Island Resort & Spa)

اگر بخواهید علت آورده شدن نام این هتل در ابتدای برترین هتل های مالدیو را بدانید، بدون شک قبل از هر چیز دیگری باید به امتیاز آن اشاره کنیم. عددی که باعث شده تا این هتل رتبه اول در میان بهترین هتل های مالدیو را از آن خود کند، امتیاز 5 بوده که توسط 1493 نفر از کاربران سایت تریپ ادوایزر به این هتل داده شده است. از وجوه تمایز این هتل نسبت به نمونه های مشابه خود می توان به این نکته اشاره کرد که یکی از مسافران آن که کریستینا نام داشته و ایامی را در این هتل گذرانده، این هتل را اینگونه توصیف می کند که اولا با برخوردی بسیار خوب و مودبانه از سوی کارکنان هتل رو به رو بوده و علاوه بر آن از نظر تنوع غذایی نیز بسیار مناسب و فوق العاده بوده است. آرام بودن جزیره و حسی که القا می کند که دیگر نیازی به گفتن ندارد. البته تنها این نیست، بلکه این هتل از دید مسافر دیگری نیز که 9 بار در این هتل اقامت داشته که آخرین آن ها نیز اخیرا اتفاق افتاده است، نیز این گونه بوده است که تجربه ای بسیار متفاوت از غواصی، شنا در جزایر متروک و بازدید از جزایر محلی بوده که احتمالا فراموش نخواهد کرد و سفری 3 روزه را بر روی اقیانوس هند با کشتی داشته است. جالب است بدانید پیشنهاد این سفر جالب را مدیر هتل داده و از همین رو است که این سفر به سفری فراموش نشدنی تبدیل شده است.

هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو (Gili Lankanfushi Maldives)

آن چیزی که می توان در ابتدای امر در توصیف این هتل گفت این است که بدون شک امتیاز آن مهم است. امتیازی که باعث شده تا این هتل در میان برترین هتل های مالدیو جای گیرد. این امتیاز، امتیاز 5 بوده که به این هتل داده شده است. از میان ویژگی این هتل باید به این موضوع اشاره کرد که یکی از مسافران آن که دو بار ایامی را در این هتل گذرانده، این هتل را این گونه توصیف می کند که علاوه بر برخورد بسیار خوب و مودبانه از سوی پرسنل هتل، از نظر کیفیت غذاهای سرو شده نیز بسیار مطبوع بوده است بطوریکه سفری فراموش نشدنی را برای این مسافر رقم زده است. البته این هتل و برخورد کارکنان آن به همراه تنوع غذایی و امکاناتی که در دسترس مسافران قرار می دهد از دید مسافر دیگری نیز این همین گونه بوده است.

اقامت در هتل های مالدیو : هتل میریهی ایسلند ریزورت (Mirihi Island Resort)

در توصیف این هتل باید گفت که قبل از هر چیزی باید به امتیاز آن توجه کرد. امتیازی که باعث آن شده تا این هتل رتبه سوم در میان بهترین هتل های مالدیو را از آن خود کند، امتیاز 5 بوده که توسط کاربران سایت تریپ ادوایزر به این هتل داده شده است. از جاذبه های این هتل نسبت به رقیبان خود این است که یکی از مسافران آن که از شهر لندن مهمان این هتل شده بود و در این هتل اقامت داشته است، این هتل را این گونه توصیف می کند که هر چند این هتل دارای اتاق های ساده ای است و از تلویزیون هم خبری نیست اما به جای آن نمایی از اقیانوس را می توان در آن به تماشا نشست که در هیچ تلویزیون و تصویری به نمایش درنمی آید. البته نکته دیگری نیز که در مورد این هتل می توان گفت که احتمالا برای علاقمندان به غذا می تواند بسیار دلچسب باشد، این است که منوی غذاهای آن هر روز متفاوت از دیروز بوده و از کیفیت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. البته این هتل از دید مسافر دیگری که اتفاقا نویسنده نیز بوده است این گونه به نظر می رسیده که آرامش حاصل از فضای هتل و جوی که بر آن حکم فرماست برای کار او یعنی نوشتن و علاوه بر آن شنا کردن، غواصی و غذا خوردن بسیار مناسب است. البته برخورد بسیار صمیمی کارکنان این هتل نیز مزید بر علت شده است.

اقامت در هتل های مالدیو : هتل نالادو ریزورت مالدیو (Naladhu Resort Maldives)

در ابتدا می توان در توصیف این هتل این گونه گفت که بدون شک در درجه اول امتیاز است. امتیازی که باعث شده تا این هتل در میان برترین هتل های مالدیو جای گیرد، امتیاز 5 بوده که به این هتل داده شده است. از میان ویژگی این هتل باید به این موضوع اشاره کرد که یکی از مسافران آن که از سیدنی مهمان این هتل بوده و ایامی را در این هتل گذرانده، این هتل را اینگونه توصیف می کند که در این هتل امکاناتی نظیر استخر اختصاصی برای مسافران فراهم بوده و علاوه بر آن می توانند از غذاهای فوق العاده ی آن به همراه دیگر امکانات آن که از میان آن ها می توان به امکان غواصی در جزیره بوده، اشاره کرد. ضمن این باید برخورد و وظیفه شناسی پرسنل هتل را نیز اضافه کرد. البته تنها این نیست بلکه این هتل از دید مسافر دیگری نیز که دوبار در این هتل و در ویلایی ساحلی اقامت داشته نیز از نظر رضایت از ویلا، تنوع و خوشمزگی غذاها و برخورد پرسنل همین گونه بوده است.

اقامت در هتل های مالدیو : باروس مالدیو (Baros Maldives)

در توصیف این هتل باید گفت که ابتدا باید به امتیاز آن توجه کرد. امتیازی که باعث آن شده تا این هتل رتبه پنجم در میان بهترین هتل های مالدیو این فهرست را از آن خود کند، امتیاز 5 بوده که به این هتل داده شده است. از جاذبه های این هتل نسبت به رقیبان خود همین بس که یکی از مهمانان آن که 5 روز از سفر خود را در این هتل اقامت داشته است، این هتل را اینگونه توصیف می کند که اولا از غواصی در جزیره بسی لذت برده و پس از آن از زیبایی ویلای محل اقامت و غذاها و تنوع آن ها به همراه سرویس دهی بسیار رضایت داشته است. البته این هتل از دید مسافر دیگری که تجربه سفرهای بسیار زیاد و اقامت در هتل ها و اقامتگاه های لوکس را بسیار داشته نیز از نظر برخورد بسیار خوب پرسنل، تنوع و خوشمزگی غذا و البته امکانات ویلاها، باروس را کاملا متفاوت دیده و نظرش نیز همین گونه بوده است.

هتل کوکو ایسلند بای کومو (Cocoa Island by COMO)

آن چیزی که می توان در توصیف این هتل اشاره کرد، بدون شک در ابتدا امتیاز آن خواهد بود. عددی که باعث شده تا این هتل در میان برترین هتل های مالدیو جای گیرد، امتیاز کامل 5 بوده که به این هتل داده شده است. ضمن اینکه این هتل در میان فهرست خاص ترین هتل های جهان نیز دارای رتبه 8 است. از ویژگی این هتل این است که یکی از مسافران آن که ایام ماه عسلش را در این هتل گذرانده، این هتل را اینگونه توصیف می کند که از گذران ماه عسل خود در این هتل بسیار راضی بوده و از مدیر و کارکنان هتل و رفتار بسیار مودبانه و خوب آن ها نیز رضایت دارد. ضمنا از جزیره دیدنی کوکو نیز بخاطر وجود آب های آبی روشن، مرجان ها و ماهی ها و ساحلی زیبا همواره به نیکی یاد می کند. البته تنها این نیست، بلکه این هتل از دید مسافر دیگری که 2 بار در آن جا اقامت داشته نیز از وجوه دیگری از جمله فضای لوکس، سرویس دهی عالی و غذاهای متنوع و خوشمزه بسیار دلپذیر بوده و در کنار همه این ها آرامش جزیره نیز بسیار مورد پسند واقع شده است و بنابراین نظر مسافر دوم نیز تقریبا همین گونه بوده است.

هتل جی ای مانافارو (JA Manafaru)

اگر بخواهیم در توصیف این هتل بنویسیم، بدون شک در ابتدا باید به امتیاز آن اشاره کنیم. عددی که باعث شده تا این هتل رتبه هفتم در میان بهترین هتل های مالدیو را از آن خود کند، امتیاز 5 بوده که توسط کاربران سایت تریپ ادوایزر به این هتل داده شده است. از وجوه تمایز این هتل نسبت به نمونه های مشابه خود همین بس که یکی از مسافران آن که ماه عسل خود را در این هتل گذرانده، این هتل را این گونه توصیف می کند که از نظر زیبایی ویلاها بسیار دلپسند بوده و علاوه بر آن غذاهایش نیز بسیار دلپذیر و متنوع است. البته به همه این ها می توان سرویس دهی عالی آن را نیز اضافه کرد. از همین رو این مسافر این هتل را به بهشتی برای ایام ماه عسل توصیف کرده است. البته تنها این نیست، بلکه این هتل از دید مسافر دیگری نیز علاوه بر سرویس دهی بسیار عالی دارای موقعیت مکانی مناسب و نماهای بسیار زیبا بوده و برخورد و وظیفه شناسی کارکنانش نیز بسیار مورد پسند بوده است.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهان گردی جهانگردی تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش در بازار بیرجند

دریافت 18 MB کد خبر 6078318

دیگر خبرها

  • عکس| تفریح لاکچری نیمار به سبک گرت بیل!
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • آرامش در بازار بیرجند
  • آرامش در فروشگاه های شهر رشت
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد