Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

بامداد امروز بارسلونا در دیدار مقابل سویا با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

در این بازی تراشتگن پنالتی بن‌یدر را در دقایق پایانی مهار کرد تا جام به آبی‌اناری‌ها برسد و بارسایی‌ها قهرمان سوپرجام شوند.

این موضوع سوژه کاریکاتور شده است.

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بارسلونا بازی کاریکاتور بارسلونا بازی کاریکاتور پارس جام تراشتگن پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت کمتر کسی تصور می کرد بارسا بتواند پی اس جی را شکست دهد اما شاگردان ژاوی بازی را 2-3 به سود خود خاتمه دادند. بارسا در مقطعی از بازی 2-1 عقب افتاد ولی با درخشش رافینیا ورق را برگرداند.

دنیل ریولو در آستانه بازی برگشت دو تیم گفت: «افسوس، پاری سن ژرمن باید در بازی رفت کار صعود مقابل بارسا را ​​قطعی می کرد. پاریس هنوز کاملاً نمرده اما وقتی در بازی رفت با سه گل شکست می خورید و تیم مقابلتان بارسلوناست، کار سخت می شود. ما در مورد تیم بسیار خوبی صحبت می کنیم که با گوندوگان، دی یونگ و پدری تیم بهتری در خط میانی دارد.»

ریولو ادامه داد: «پاری سن ژرمن سابقه خوبی در بازی های دور از خانه لیگ قهرمانان ندارد. از سال 2013، در خارج از پارک دو پرنس، به ندرت بازی های خوبی از این تیم به یاد داریم. باید امشب چیزی را ببینیم که مدت‌هاست از پاریس ندیده‌ایم. اگر اسیر آزمون و خطاهای کادر فنی نمی شدیم، فکر می کنم پی اس جی الان در موقعیت بهتری مقابل بارسا قرار می گرفت. پاری سن ژرمن شانس زیادی ندارد و من 70 به 30 وضعیت را به سود بارسا می بینم.»

دیگر خبرها

  • تنش در بارسا بالا گرفت: پاسخ کنده به گوندوگان
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!