Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@11:43:33 GMT

نکات دکوراسیون داخلی برای انتخاب کابینت دو رنگ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۱۱۰۹

نکات دکوراسیون داخلی برای انتخاب کابینت دو رنگ

آشپزخانه‌ها در طراحی داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شوند. آشپزخانه برای اکثر ما یکی از بخش‌هایی می‌باشد که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند بنابراین هیچ توجیهی نمی‌توان برای اینکه در طراحی آن کاستی داشته باشیم، آورد و باید کاملا در زیباسازی این بخش مهم از خانه سرمایه گذاری نمایید. امروزه یکی دیگر از طراحی نو و جدیدی که در کابینت آشپزخانه‌ها می‌شود، کابینت‌های دو رنگ می‌باشند و پس از ورود آن‌ها به بازار با استقبال گرمی از مشتریان روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر شما هم در نگاه اول عاشق این نوع کابینت شدید، بدانید که شما هم یک فرد خوش شانس هستید و در این مقاله ما قصد داریم برخی از رایج‌ترین روش‌هایی که افراد از این کابینت‌ها استفاده می‌کنند را بررسی نماییم.
یک ست کابینت با یک رنگ جذاب در قسمت کانونی آشپزخانه
یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای دستیابی به این روند، انتخاب یک ست کابینت با رنگ دیگری برای تبدیل کردن آن به نقطه کانونی آشپزخانه، بسیار ضروری می‌باشد و می‌تواند باعث ایجاد زیبایی بصری در چشمان مهمانان و حتی خودتان شود. بعد از نصب این نوع کابینت، می‌توانید در زیبایی و روشنایی آشپزخانه بکوشید و از جذاب‌ترین وسایل جانبی استفاده نمایید. در ضمن قبل از انتخاب و نصب کابینت باید حداکثر و حداقل استفاده خود را از آشپزخانه مشخص نمایید و طبق آن اندازه کابینت‌ها را مشخص کرده.
پس از بررسی کاربرد خود سفارش دادن کابینت یک مورد دیگر است که جای فکر کردن و تامل دارد و آن رنگ کابینت می‌باشد. اگر می‌خواهید که با سفارش دادن یک ست جداگانه کابینت یک نقطه کانونی ایجاد نمایید، باید بدانید که رنگ انتخابی شما باید جذاب باشد تا بتواند نقطه کانونی یک فضا شود. رنگی که انتخاب می‌کنید تماما براساس سلیقه شما خواهد بود و به خلاقیت شما بستگی دارد که چه رنگی انتخاب کنید تا این رنگ تبدیل به یک نقطه کنونی در آشپزخانه تان شود. یکی از رنگ‌هایی که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید، رنگ بنفش می‌باشد که بسیار زیبا و جذاب هستند و می‌توانند زیبایی بصری فوق العاده ایی به خانه شما بدهند.  

از مواد دیگری مانند چوب استفاده نمایید، قبل از رنگ آمیزی فکر کنید
اگر از رنگ برجسته روی کابینت‌های خود راضی نیستید و برایتان خوشایند نیست، نگران نباشید. راه‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید کابینت هایتان را به رنگ کابینت‌های مدرن و شکیل ایجاد کنید. برای مثال می‌توانید آنرا با لمینیت براق و همانند یک شیشه درخشنده نمایید که نتیجه این کار این است که احساس مدرن بودن خواهید داشت.
اگر در حال برنامه ریزی برای اجرای این کار هستید لازم به ذکر است که می‌توانید کمی از خود نیز خلاقیت ایجاد نمایید. برای داشتن خلاقیت بهتر می‌توانید کمی از برخی طراحی‌های جدید و به روز استفاده نمایید تا بتوانید ایده‌های زیبا و جالبی برای خانه و آشپزخانه تان بدهید و اگر این کار را با دقت انجام دهید می‌توانید جلوه بصری زیبایی در خانه تان ایجاد نمایید.


فضایی زیبا و دل انگیز با سایه‌های برجسته ایجاد کنید، رنگ قسمت‌های پایین را تیره انتخاب کنید  

یکی دیگر از روش‌های معمول برای استفاده از این روند، استفاده از رنگ سیاه می‌باشد البته به نحوی که رنگ قسمت‌های پایین تیره (سیاه) و رنگ قسمت‌های بالایی روشن باشند و ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر می‌توانند جلوه زیبا و جذاب بصری را در آشپزخانه تان ایجاد نمایید. همچنین استفاده از این دو رنگ کنار یکدیگر علاوه بر جلوه بصری می‌توانند باعث ایجاد احساس بزرگنمایی در آشپزخانه تان شوند.
در این مورد شما با استفاده از سلایق خود می‌توانید هر دو رنگ کابینت‌ها را انتخاب کنید و توصیه ما استفاده از این دو رنگ که در بالا بیان کردیم است.

فراموش نکنید که چند عنصر هماهنگ را در آشپزخانه اضافه کنید، عناصر هماهنگ را به یاد داشته باشید
اینکه شما تصمیم به چگونگی و رنگ کابینت‌هایی دارید، باید به یاد داشته باشید که در کابینت هایتان شما ملزم به استفاده از عناصر هماهنگ هستید و به یاد داشته باشید زمانی که شما دو فضای مجزا از یکدیگر دارید مهم است که بدانید باید از چندین عنصر هماهنگ برای زیبایی این دو بخش استفاده نمایید.
شما طی چند راه کوتاه می‌توانید کابینت هایتان را به یکدیگر مرتبط نمایید. برای مثال در تصویر بالا می‌توانید ارتباط رنگ بین کابینت‌ها و پالت را متوجه شوید که هر دوی آن‌ها از یک رنگ منشاء گرفته اند و به این دلیل بایکدیگر همانگ و یک دست هستند؛ بنابراین اگر شما قصد دارید که از گابینت‌های دو رنگ در آشپزخانه تان استفاده نمایید، باید به گونه ایی استفاده کنید که با لوازم جانبی موجود در آشپزخانه هماهنگ باشند.
از این راهنمایی‌ها برای استفاده از کابینت‌های دو رنگ استفاده نمایید.
روند طراحی‌های مختلف در آشپزخانه کار جدیدی نیست، اما ما نیز همانند شما برای طراحی‌های مختلف در آشپزخانه هیجان زده هستیم و علاقه‌مند به معرفی چندین و چندین راه جدید برای طراحی‌های مختلف به شما هستیم. در این مقاله شما را با نکات استفاده از کابینت‌های دو رنگ آشنا ساختیم و می‌توانید از این ترفند‌ها برای داشتن کابینت‌های دو رنگ استفاده نمایید. منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و دکوراسیون دکوراسیون آشپزخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «سازمان آشپزخانه مرکزی» از آغاز مجدد فعالیت‌های خود در نوار غزه خبر داد.

این اقدام پس از آن به انجام می‌رسد که سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی از دوم آوریل جاری اعلام کرده بود که فعالیت‌های خود در نوار غزه را متوقف کرده است.

دلیل توقف فعالیت‌های سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه جان‌باختن ۷ تَن از کارکنان این سازمان در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان کارکنان این سازمان بود.

پیش‌تر «خوزه آندریاس» مدیر آشپزخانه مرکزی جهانی اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند خودروهای کارکنان این سازمان در نوار غزه را یکی پس از دیگری هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد که در هنگام انجام این حمله، نظامیان صهیونیست از اقدامات کارکنان امدادی در غزه اطلاع داشته‌اند.

همچنین مدیر سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی اعلام کرد که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کارکنان این سازمان در منطقه کاهش تنش که کنترل آن در اختیار نظامیان صهیونیست بوده صورت گرفته است.

آندریاس افزود: ایالات متحده ملت فلسطین را تنها گذاشته است و باید اقدامات بیشتری را صورت بدهد. قحطی در غزه واقعی است.

گفتنی است یکم آوریل جاری، ارتش رژیم صهیونیستی در یکی دیگر از جنایت‌های خود علیه نیروهای امدادرسان خارجی در نوار غزه خودروهای تیم وابسته به نهاد آشپزخانه مرکزی جهانی را در این باریکه هدف قرار داد. این نهاد بین‌المللی مسوولیت توزیع کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه را برعهده دارد.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که هدف قرار دادن این خودروها در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه دست کم ۷ قربانی بر جای گذاشته است. بر اساس گزارش رسانه‌های خبری ۶ تن از این قربانیان را نیروهای خارجی تشکیل می‌دهند. در همین راستا دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تیم بین‌المللی امدادرسانی متشکل از نیروهای انگلیسی، لهستانی، استرالیایی و اتباع دیگر کشورها را در این باریکه هدف قرار داده است.

کد خبر 6091443

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه