Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا- جانشین مدیر حج و زیارت یزد گفت: بیست و دومین و آخرین کاروان زائران یزدی با ظرفیت حدود 250 نفر از طریق فرودگاه شهید دستغیب شیراز عازم مکه مکرمه شدند.

سید علی محمد حسینی پور، عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ابرکوه با بیان اینکه این تعداد زائر از شهرستانهای ابرکوه و یزد بودند، اظهار داشت : درحالی که کمتر از یک هفته به عید قربان و اعمال مناسک حج باقیست ، این آخرین کاروان زائران حج تمتع استان یزد در سال 97 به سرزمین وحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اعزام حجاج یزدی از یازدهم مرداد آغاز و تا بیست و دوم مردادماه ادامه داشت اظهار داشت: سه هزار و 13 نفر در قالب 22 کاروان و با 14 سوتی پرواز از فرودگاد های یزد ، اصفهان و شیراز راهی سرزمین وحی شدند .
حسینی پور بابیان اینکه در حج 97 حدود یکهزار نفر به ظرفیت حج استان یزد نسبت به حج سال 1396 افزوده شد ادامه داد: مسن‌ ترین زائر یزدی حدود 90 سال و کوچکترین هم 23 سال دارد که برای برگزاری مناسک حج به سر زمین وحی اعزام شدند.
7540/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي حج وزيارت سرزمين وحي استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان

در آستانه سفر زائران بیت الله الحرام به حج ،همایش اموزشی توجیحی زائران بیت الله الحرام در استان همدان در سالن ابن سینای همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080039 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع شهرستان بیرجند
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند