Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@23:11:08 GMT

شیک ترین مدل کیف دستی زنانه

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۱۲۵۷

شیک ترین مدل کیف دستی زنانه

کیف دستی اکسسوری حذف نشدنی دختران و زنان در تمام رده‌های سنی است پس مدل‌های ارائه شده باید متناسب با سلیقه و سنین مختلف باشد همانند تصاویری که در این بخش از کلکسیون کیف دستی زنانه خواهید دید.

      منبع: نمناک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان

منصور مهرزاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: استان کردستان جزو استان‌های مقصد گردشگری است و در طول یک ماهه امسال سومین استان مقصد گردشگری ثبت شده است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۲۵ فروردین جاری، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به استان وارد شده اند.

وی از کاهش سه درصدی ورود مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با دیگر استان‌ها که کاهش ۲۵ درصدی داشته اند کمتر بوده است.

مهرزاد با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۶۱۶ هزار نفر در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند، بیان کرد: زیر ساخت‌های گردشگری و به خصوص مراکز اقامتی در استان مناسب نیست و نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در لبن حوزه است‌

وی به لزوم ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی به زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد و گفت: در استان کردستان راه مناسبی را برای توسعه گردشگری استان شروع کرده ایم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: طی سال گذشته در راستای حمایت از فعالین حوزه صنایع دستی بیش از ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات به گردشگران پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۴ میلیون دلار صادرات صنایع دستی از مرز‌های سیرانبند بانه و باشماق مریوان به خارج از کشور صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • داستان‌های عامه ما، ریشه در واقعیت دارند/ ردّپای کهن الگوها در روایت‌های زنان/ مضامین متنوع لالایی‌ها و شعرهای زنانه
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان