Web Analytics Made Easy - Statcounter


سایت اینترنتی جدید واحد پژوهش های کاربردی برون مرزی به آدرس arc.irib.ir و مشتمل بر بخش های تخصصی پژوهشی راه انداری شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، احمد کاظمی مدیر پژوهش های کاربردی برون مرزی با اعلام این خبر گفت: سایت جدید شامل آیتم های متعدد از جمله عناوین و چکیده تحقیقات، افکارسنجی، پژوهش های خبری ، پژوهشنامه رسانه بین الملل، کتاب، متون برنامه ای، از نگاه پژوهشی، از نگاه دیگر اندیشکده ها، فراخوان های پژوهشی، نشست های تخصصی، نظرسنجی اینترنتی و … است
مدیر پژوهش های کاربردی برون مرزی با اشاره به طراحی سایت قبلی در سال ۱۳۹۳ افزود : با توجه به توسعه فعالیت ها و ماموریت های واحد پژوهش های کاربردی، و به منظور تقویت ارتباط با مراکز دانشگاهی و جذب بیشتر همکاری پژوهشگران برجسته از سراسر کشور، بازطراحی سایت ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی تاکید کرد : پژوهشِ معاونت برون مرزی این افتخار را دارد که با حذف فاصله پژوهش و تولید برنامه، مستقیماً به تهیه متون برنامه ای چند رسانه ای از پژوهش های انجام یافته و ارسال آنها به سامانه برون مرزی جهت برنامه سازی رادیوها و شبکه های برون مرزی بپردازد.
وی ادامه داد : متون مذکور به منظور بهره برداری سایر مراکز علمی و دیگر پژوهشگران، در سایت جدید و در بخش های «از نگاه پژوهشی» و «متون برنامه ای» بارگذاری می شوند.
مدیر پژوهش های کاربردی به ادامه انتشار «پژوهشنامه رسانه بین الملل» اشاره کرد و افزود: در راستای تقویت تولید محتوا در عرصه مطالعات بین المللی با رویکرد رسانه ای، علاوه بر چکیده های تحقیقات و نشست های تخصصی ، تمام مقالات علمی و پژوهشی «پژوهشنامه رسانه بین الملل» نیز در بخش مربوط در سایت جدید اینترنتی بارگذاری می شود.
کاظمی با تاکید بر نقش سایت اینترنتی در جذب همکاری پژوهشگران نخبه در عرصه های مورد نیاز رسانه برون مرزی به ویژه در زمینه های ارتباطات، روابط بین الملل و حقوق بین الملل درسال های اخیر، ابراز امیدواری کرد در آینده با توجه زیرساخت مناسب سایت جدید و بخش های کاربردی آن ، این روند هرچه بیشتر تقویت شود.
وی با تاکید بر اینکه رسانه برون مرزی، رسانه ای پژوهش مدار است، به بند ۵-۲ در پیوست حکم ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ریاست رسانه ملی مبنی بر توسعه تحقیقات و فعالیت های پژوهشی در معاونت برون مرزی اشاره و اضافه کرد: فعالیت های پژوهشی علیرغم عدم افزایش نیرو و بودجه، در سال های اخیر، توسعه پیدا کرده است اما با توجه به گستردگی نیازهای پژوهشی شبکه های متعدد رادیویی و تلویزیونی برون مرزی، تحقق کامل بند ۵-۲ ، نیاز به تغییرات ساختاری دارد که مطالعات لازم انجام و پیشنهادات آن ارایه شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی