Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رئیس اتحادیه اصلی خلبان‌های فرانسه، هشدار داده در صورتی که مدیر عامل بعدی شرکت هوایی «ایر فرانس» اقدامی برای افزایش حقوق کارکنان انجام ندهد، این شرکت معروف با یک اعتصاب ۱۵ روزه مواجه خواهد شد.

به نوشته وبگاه «لوکال» «فیلیپ اوین» رئیس اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی ایر فرانس در مصاحبه با روزنامه «لوپاریزین» گفت: «اگر مدیر عامل بعدی ایر فرانس مذاکرات جدید برای پرداخت‌های مالی بیشتر را آغاز نکند، این شرکت با اعتصاب‌های ۱۵ روزه مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این درحالی است که «ژان مارک ژانیاک» مدیرعامل سابق این شرکت هواپیمایی ابتدای ماه مه (اردیبهشت) از سمت خود کناره گیری کرد.

دیگر نمایندگان اتحادیه‌های کارگری ایر فرانس نیز ماه جولای (مرداد) مشاجراتی را با روسای این شرکت هواپیمایی بابت دستمزد‌ها داشتند و تهدید کردند در صورت برآورده نشدن انتظارهایشان، پرواز‌ها در ماه سپتامبر متوقف شده و هواپیما‌ها زمین‌گیر می‌شوند.

این منبع خبری از تلاش شرکت ایر فرانس برای اجتناب از اعتصابی دیگر اشاره کرد و نوشت: ۱۵ روز اعتصاب در اوت سال گذشته (شهریور) سود سهام این شرکت را با کاهش ۳۳۵ میلیون یورویی مواجه ساخت.

این اعتصاب‌ها حتی موجب شد تا وزیر اقتصاد این کشور هشدار دهد که آینده ایر فرانس در خطر است. درحالی که این شرکت هوایی به اعضای خود پیشنهاد افزایش هفت درصدی دستمزد‌ها را در چهار سال و از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ داده بود، ولی اتحادیه‌ها خواستار افزایش ۵.۱% و فوری دستمزد‌ها هستند.

اعتصاب‌های کارگری به معضلی برای فرانسه و روسای جمهور این کشور مبدل شده است. کارشناسان عنوان می‌گویند بروز تنها دو هفته متوالی اعتصاب در این کشور به دولت فرانسه فشار آورده و تبعات ناگواری برای رئیس جمهور فرانسه به همراه خواهد داشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، قرار شده شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا به خاطر فروش بلیط پروازهای لغو شده ۱۲۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۷۹ میلیون دلار آمریکا جریمه بپردازد.

افشا شدن فروش هزاران بلیط پروازهایی که از قبل لغو شده بودند موجب شده که اعتبار شرکت کانتاس به شدت خدشه دار شود.

قرار شده ۲۰ میلیون دلار استرالیا از سوی شرکت کانتاس بین ۸۶ هزار مسافر که بلیط‌ها به آنها فروخته شده بود، تقسیم شود و به جای حضور در دادگاه هم ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان جریمه مصالحه به کمیسیون رقابت و حمایت از مصرف کنندگان استرالیا پرداخت شود.

این جریمه بزرگترین جریمه ای است که علیه یک شرکت هواپیمایی در استرالیا اعمال شده و در جهان هم جزو یکی از بزرگترین جریمه‌هایی است که در صنعت هواپیمایی اجرایی شده است.

ونسا هادسون، مدیر عامل کانتاس، گفته که ما درک می‌کنیم که با این اقدام شرکت هواپیمایی مشتریان خود را ناامید کرده و استاندارهای خودش را هم زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6099249 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار