Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بلاتکليفي تيمي مانند شهرداري اروميه براي حضور در ليگ برتر واليبال موجب سردرگمي ساير تيم‌ها هم شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، بهروز عطايي، سرمربي فصل آينده تيم واليبال کاله با عقد قراردادي به شهرداري اروميه پيوست تا فصل آينده روي نيمکت اين تيم بنشيند. او حتي بازيکنان مدنظرش را هم انتخاب کرد، اما خيلي زود خبر رسيد که مسئولان اروميه هنوز تصميم قطعي براي حضور در ليگ برتر واليبال نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوي ديگر کاله که بعد از حدود 10 سال بهروز عطايي را از دست داده بود، به سراغ گزينه‌هاي مختلف رفت تا بتواند جايگزين شايسته‌اي براي عطايي پيدا کند. در اين بين خبرهايي آمد که تيم کاله براي فصل آينده ليگ‌برتر واليبال با مسعود آرمات به توافق رسيده که آرمات هم اين خبر را تاييد کرد، اما واقعيت ماجرا چيست؟
به گزارش فارس، ماجرا از اين قرار است که مسعود آرمات به عنوان گزينه نهايي مسئولان تيم واليبال کاله با اين تيم به توافق رسيده، اما هنوز قراردادي بين طرفين به امضا نرسيده است تا آرمات بتواند کارش را به صورت رسمي استارت بزند. با توجه به اينکه خبرهايي مبني بر احتمال انحلال تيم واليبال شهرداري اروميه به گوش مي‌رسد مسئولان تيم کاله اميدوار هستند تا بتوانند بازهم از حضور عطايي در راس کادر فني خود استفاده کنند.
به اين ترتيب بايد گفت که بلاتکليفي برخي تيم‌ها براي حضور در ليگ برتر همچون زنجيره‌اي است که براي ساير تيم‌ها هم مشکل‌ساز شده است. به هر حال به نظر مي‌رسد اگر شهرداري اروميه در ليگ برتر حضور پيدا کند و عطايي هم در اين تيم بماند، آرمات به عنوان سرمربي تيم واليبال کاله معرفي خواهد شد؛ اتفاقي که هنوز به دليل برخي دلايل از جمله بلاتکليفي شهرداري اروميه هنوز رخ نداده است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه