Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@05:44:45 GMT

رئیس بانک مرکزی تقویت پول ملی را دستور کار قرار دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۱۹۵۶

رئیس بانک مرکزی تقویت پول ملی را دستور کار قرار دهد

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، سیدحسن حسینی‌شاهرودی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی گفت: بعد از اینکه ترامپ در آمریکا رئیس‌جمهور شد بسیاری از کارشناسان اقتصادی کشور، احتمال خروج آمریکا از برجام را پیش‌بینی کردند و هشدار دادند باید تدابیری اتخاد شود تا فضای روانی اقتصاد ایران تحت‌تاثیر قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاهش ارزش پول ملی در چند ماه گذشته تنها ناشی از مولفه‌های اقتصادی نیست و بخشی از موضوع ناشی از ایجاد فضای روانی بوده چرا که در حوزه‌های مختلف اقتصاد مانند صادرات اتفاق خاصی در ماه‌های گذشته نیافتاده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: تیم اقتصادی در ماه‌های گذشته اعلام کرد در نرخ ارز و سکه طلا حباب وجود دارد، اما مدیریت اقتصادی جدی برای از بین رفتن حباب قیمتی وجود نداشته است.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت به‌جای سیاست دستوری باید با درایت و ابزار اقتصادی بازار ارز را ساماندهی کند. باید متقاضیان و عرضه‌کنندگان ارز باید بتوانند به‌صورت شفاف در بازار ثانویه ارز معاملات خود را انجام دهند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در هر صورت تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد و اعتماد اقتصادی مردم برای سرمایه‌گذاری تقویت شود.

انتهای پیام/4034

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • فرزین به عربستان رفت
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!