Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:12:34 GMT

گزارش حادثه تکان‌دهنده برای نوجوانان یزدی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۲۰۸۰

32 بازیکن عضو مدرسه فوتبال آرمان کویر در قالب دو گروه 20 و 12 نفره به همراه توری گردشگری و به بهانه برگزاری اردو در گرجستان چند روز پیش راهی این کشور شدند، اما در اتفاقی تلخ 2 نفر ازاعضای این مدرسه فوتبال در رودخانه‌ای در گرجستان غرق شدند. محمدحسین ورمزیار و امیرمحمد کاربخش دو کودکی هستند که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این دو کودک روز گذشته و پس از چند روز وارد یزد شد و صبح امروز مراسم خاکسپاری آنها برگزار شد. جزئیات این اتفاق تلخ که ظاهراً متاثر از یک سلسله تحرکات سودجویانه در پوشش ورزش و برای دریافت ارز مسافرتی این کودکان بوده را در گزارش برنامه 90 از این حادثه می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوت کودکان یزد فوتبال غرق حادثه گرجستان مدرسه فوتبال ویدیو فیلم ارز مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • گستره تکان دهنده بحران پلاستیک؛ تولید زباله های پلاستیکی به اندازه ۲۰ هزار برابر برج ایفل
  • تصاویر تاریخی از زنان قشقایی / چگونه جنگ جهانی اول آغاز شد؟ / خشم و استرس هیتلر در المپیک ۱۹۳۶ / عجیب‌ترین و تکان دهنده‌ترین بیماری‌ها / بختک چیست؟