Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:52:32 GMT

چند نظامی سودانی در صحرای میدی به هلاکت رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۲۰۸۶

به گزارش شبکه المسیره، شماری از مزدوران ارتش سعودی از جمله چند سودانی در نتیجه انهدام خودروی حامل آنها در شمال صحرای میدی در استان مرزی حجه یمن به هلاکت رسیدند.

یک منبع یمنی در این باره گفت رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک خودروی نظامی مزدوران ارتش سعودی را با بمب منهدم کردند که در نتیجه آن شماری از مزدوران از جمله چند سودانی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، یگان توپخانه و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به طور مستمر مواضع و تجمعات مزدوران ارتش سعودی را در طول جبهه مرزی در حرض و میدی در استان حجه هدف قرار می‌دهد.

خبر دیگر اینکه یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، با یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد تجمعات متجاوزان و مزدورانشان در ساحل غربی را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش یمن همچنین تجمعات نظامیان سعودی و مزدورانشان را در الشرفه و غرب السدیس در نجران هدف قرار داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است