Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@19:18:39 GMT

قتل مرموز پسر جوان توسط پدرش در یاسوج !

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۲۱۴۷

شب گذشته پدری در یکی از مناطق شهر یاسوج با اسلحه کمری، فرزند جوان خود را به قتل رساند.

براساس این گزارش هویت این جوان یاسوجی معلوم است و علیرغم انتقال وی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تلاش ها برای زنده ماندنش بی نتیجه ماند.

هنوز علت دقیق حادثه و انگیزه پدر از به قتل رساندن فرزند خود مشخص نیست.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قتل شهید بهشتی پدر بیمارستان پدر شهید بهشتی قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فرمانده انتظامی استان از رهایی دو گروگان ۳۰ ساله در عملیات مقتدرانه پلیس شهرستان شاهرود خبر داد .

سردار " جلیل موقوفه ئی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان شاهرود ، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند .

وی در ادامه بیان کرد در بررسیهای به عمل آمده مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور ، که دارای سوابق کیفری متعدد بوده اقدام به ربایش دو جوان ۳۰ ساله نموده و از محل متواری شده بود که در این راستا کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و توانستند مخفیگاه آدم ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند علاوه بر رهایی گروگانها به صورت صحیح و سالم ، متهم را که قصد متواری شدن داشت دستگیر کنند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان ها داشته ، نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است .

فرمانده انتظامی استان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تاکید کرد : پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888965

دیگر خبرها

  • اندریک و تقسیم خوشحالی خود با پدرش پس از گلزنی مقابل اسپانیا در سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • ۷ مکان مرموز و ناشناخته جهان
  • فیلم‌های شبکه‌های سیما در نهم فروردین
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • جستجوی ذرات مرموز «شبح» را در تونل‌های زیرزمینی سرن
  • جستجوی ذرات مرموز «شبح» در تونل‌های زیرزمینی سرن