Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@03:05:16 GMT

عملکرد لژیونرها در هفته گذشته در برنامه نود +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۲۲۶۳

عملکرد لژیونرها در هفته گذشته در برنامه نود +فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- برنامه نود (۹۷/۰۵/۲۲) بررسی عملکرد لژیونر‌های فوتبال کشور در هفته گذشته را روی آنتن برد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم برنامه نود فردوسی پور شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو به مس رسید!

ایسنا/یزد در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم چادرملو اردکان و مس سونگون مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

بیست چهارمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار از رو گذشته آغاز شد؛ و از ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه ۲۷ اسفند) دو تیم چادرملو اردکان و مس سونگون در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

مسی‌ها که در حال حاضر رده دهم جدول را در اختیار قرار دارند؛ در پنج بازی اخیر خود توانستند دو برد و دو تساوی و تنها یک شکست را در کارنامه خود ثبت کنند و البته با به ثمر رساندن پنج گل در این دیدارها فراتر از بازی های گذشته عمل کنند.

مس سونگون جدا از انگیزه های سرشاری که برای پیروزی در این دیدار جهت سر و سامان دادن به جایگاهش در جدول دارد، برای جبران باخت یک بر صفر دور رفت در آن بازی پرتنش خانگی پا به چمن ورزشگاه نصیری می‌گذارد.

اما در آن سوی میدان شاگردان «سعید اخباری» در تیم چادرملو اردکان که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می‌آیند در دیدار هفته گذشته خود تقابلی حساس را مقابل شهرراز شیراز برگزار کردند؛ و پا پیروزی در این دیدار دوباره به روند نتیجه گیری و بردهایشان بازگشتند و علاوه بر آن صدر جدول را نیز از دیگر رقیب صعود خود یعنی خیبرخرم‌آباد بازپس گرفتند.

چادرملواردکان هم اکنون با ۵۱ امتیاز صدرنشین بی چون و چرای لیگ آزادگان است.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
  • عملکرد یوونتوس در ۸ هفته اخیر، در حد تیم‌هایی که برای بقا می جنگند!
  • چادرملو به مس رسید!
  • ساز مخالف ربع سکه طلا
  • تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم
  • نگاهی به عملکرد سینما در سالی که گذشت؛ تمرکز بر سینماسازی و زیرساخت‌های سینمایی
  • حاشیه های فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • کدام لژیونرها از لیست تیم ملی خط می‌خورند؟
  • افزایش بیش از ۱۱۰ درصدی اکتشاف در مجتمع سنگان