Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

جایزه بهترین بازیگر مرد درام تلویزیون به مهدی سلطانی سروستانی برای ایفای نقش در سریال «شهرزاد» رسید. این جایزه را در این بخش ریحانه پارسا و سینا مهراد به مهدی سلطانی اهدا کردند.

سلطانی پس از دریافت تندیس گفت: «من از پسر شانس نیاوردم! فرهاد که یاغی شد، حامد هم که مرد. از عروس هم شانس نیاوردم! شهرزاد و لیلا جفتشون خونه خرابم کردند!

ممنونم از شما و هیات داوران که لطف داشتند به من و تشکر می‌کنم از همه عوامل شهرزاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از شما بینندگان عزیز که از ما حمایت کردید. می‌خواهم با اجازه از گروه شهرزاد، این جایزه را تقدیم کنم به گنده‌لاتای با معرفت! عاشقای دل خسته! کاسبای با معرفت! همسران با محبت! و علی معلم ها! خیلی ممنونم. مواظب خودتان باشید.»


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون معلم تلویزیون معلم پارس شهرزاد جایزه سلطانی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری چگونه در سامانه شهرزاد ثبت‌نام کنیم؟

ثبت‌نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از نیمه اسفندماه آغاز شده و اهالی رسانه تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به نرم‌افزار کاربردی «شهرزاد» در تلفن‌های همراه خود مراجعه کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از نیمه اسفندماه آغاز شده و اهالی رسانه تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به نرم‌افزار کاربردی «شهرزاد» در تلفن‌های همراه خود مراجعه کنند.

آموزش چگونگی دریافت طرح ترافیک خبرنگاری در سامانه شهرزاد را اینجا بخوانید.

دیگر خبرها

  • برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری چگونه در سامانه شهرزاد ثبت‌نام کنیم؟
  • تصویر حرکت دیدنی چوپان مقابل رونی کلمن در لحظه اهدای مدال
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز
  • مهمانان برنامه سال نو شبکه سه؛ از سینا حجازی تا امید حاجیلی
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه
  • برگزیدگان جایزه کتاب «پرانتز» معرفی شدند
  • حضور کافو در مراسم اهدای جایزه دولتی ورزش بلاروس
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز | زمان پخش مشخص شد
  • برگزیدگان اولین دوره جایزه کتاب «پرانتز» اعلام شدند