Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد جوان که 7سال پیش درجریان یک درگیری خانوادگی شوهرخواهرش را به قتل رسانده درحالی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت توانست با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یابد.

این متهم پس از نجات از اعدام صبح دیروز از نظر جنبه عمومی جرم در دادگاه تحت محاکمه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واقعه جنایی بهمن سال 90 در جنوب شهر تهران اتفاق افتاد و زمانی که مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند درگیری بین نادر(مقتول) و برادر همسرش سیامک رخ داده و این جوان بعد از اینکه نادر را با چاقو زده فرار کرده‌است.

تلاش کارآگاهان برای دستگیری سیامک آغاز شده‌ بود تا اینکه موفق شدند او را در مراسم تدفین مقتول شناسایی و بازداشت کنند.

متهم در بازجویی گفت:از وقتی نادر با خواهرم ازدواج کرده‌بود مدام او را اذیت می‌کرد و حتی در برابر پدرم هم دعوا به راه می‌انداخت.

من و او به خاطر اینگونه رفتارهایش با هم درگیری داشتیم تا اینکه یک روز قبل از حادثه او به در خانه ما آمد و برای اینکه از پدرم پول می‌خواست درگیری به راه انداخت و فردای آن روز هم وقتی پدر نادر را دیدم به او گفتم کمی پسرت را نصیحت کن او خواهرم و دیگر اعضای خانواده ما را خیلی اذیت می‌کند و مدام با همه درگیر است اگر خواهرم را دوست ندارد و می‌خواهد به کارهایش ادامه دهد او را طلاق دهد و گرنه باید رفتارش را درست کند.

مرد بیچاره خودش هم قبول کرد و گفت من هم از دستش ناراحتم او ما را هم اذیت می‌کند و به خاطر اعتیادش خیلی پرخاشگر است. همین‌طور که داشتیم با هم صحبت می‌کردیم من احساس کردم یک نفر از پشت با چوب به سرم زد برگشتم و دیدم شوهرخواهرم پشت سرم است.

من و نادر درگیر شدیم و من او را زدم. قصدم اصلاً کشتن نادر نبود و نمی‌خواستم به او آسیبی برسانم من فقط خواستم از خودم دفاع کنم بعد هم از ترس فرار کردم و سه روز بعد خبر دادند که در بیمارستان مرده است.

در مراسم تدفین او حاضر شدم و خواستم به پدرش تسلیت بگویم که مأموران دستگیرم کردند.

این جوان به اتهام قتل در شعبه 4 دادگاه محاکمه شد و قضات او را به قصاص محکوم کردند اما با گذشت نزدیک به 7 سال این محکوم به مرگ موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد و سرانجام روز گذشته برای محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

در پایان این محاکمه دادرسان دادگاه وارد شور شدند تا درباره او تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به تازگی برخی رسانه ها گزارش داده اند که خانواده پسر متهم به قتل از سازندگان فیلم خواسته‌اند که اگر برخی سکانس های ملتهب "بی بدن" را حذف نکنند، پیگیری حقوقی را در دستور کار قرار داده و حتی ممکن است حکم توقیف فیلم را بگیرند؟

کم شدن تدریجی سانس های فیلم "بی بدن" در برخی پردیس های سینمایی و جایگزینی با برخی آثار کم‌خطرتر،این ظن را تقویت می‌کند که گردانندگان اکران هم قصد دارند بی سروصدا، "بی بدن" را محدود و درنهایت از اکران حذف کنند؟

با این حال آنچه از اقبال عمومی پیش‌روست اینکه "بی بدن" با وجود محدودیتها، نه فقط در تهران بلکه در شهرستان ها هم گزینه اصلی بسیاری از مخاطبان جدی سینماها برای فیلم دیدن بوده و حتی برخی دستفروشان هم دی‌وی‌دی‌های خالی را به اسم اسم این فیلم به علاقمندان می‌فروشند!

باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت "بی بدن" به کجا خواهد انجامید و این فیلم الناز شاکردوست خواهد توانست سر سلامت اکران خود را به پایان برساند؟

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899762

دیگر خبرها

  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت