Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:28:43 GMT

رکورد خرید گندم طی ۴۰ سال اخیر در کردستان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۲۵۸۰

رکورد خرید گندم طی ۴۰ سال اخیر در کردستان شکسته شد

 جمال صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه کار خرید گندم از ۱۰ تیرماه امسال آغاز شده است، گفت: پیش بینی ۹۰۰ هزار تن خرید گندم در سال زراعی‌جاری در استان ۱۰۰ درصد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه آهنگ خرید روزانه گندم در استان بیش از ۱۵ هزار تُن است، عنوان کرد: تاکنون ۹۰۵ هزارتن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده که این میزان رکورد خرید این محصول در چهل سال اخیر در استان شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در بین استان های کشور از نظر خرید گندم استان کردستان در جایگاه سوم قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان را ۱۱ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال است، گفت: تاکنون پنج هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال آن به کشاورزان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۱۸۰ هزارتن گندم مازاد بر نیاز استان به ۱۰ استان دیگر کشور از جمله مازندران، گیلان، تهران، کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، البرز  صادر شده است.

صالحی با بیان اینکه همچنان در کمبود کامیون با مشکل مواجه هستیم،اظهارداشت: در حال حاضر ۲۹۰ کامیون کار حمل گندم را انجام می دهند.

کد خبر 4373229

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال صالحی خرید تضمینی گندم روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج احتکار بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم

10 سال پیش در چنین روزی، ساندرلند با نتیجه 2-1 چلسی را شکست داد تا رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج شکسته شود.

دانلود (7.1MB)

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست